Na Kramaroch troleje nechodili buď sa točili na Hodžovom alebo išli k vojenskej ale cez Vallašsku lebo na pražskej opravovali vedenie.
Ako záložaky boli b741 ik 435 a man neviem kolko ich bolo do kopy
Niečo jazdilo aj ako x209.
Inak čo sa týka naplnenosti linky 901 -tu sa netreba diviť, že chodí prázdna -a za také cestovné?? -Nech to začlenia riadne do MHD -tým myslím, že dajú normálnu tarifu na bežný lístok a bude.
Samozrejme to by museli i Rakušáci chcieť -lenže oni jednoznačne nechcú, inak by nerobili také caviky okolo toho všetkého. A to, že nechcú sa im ani nečudujem, však som tam bol a je jasne vidieť kadiaľ chodia už len slovenskí cyklisti -odhodené krabičky od cigariet zo slovenským kolkom, fľaše a pod...
Ale vrátim sa k tej naplnenosti -zaujímavé, ked to bolo zadarmo prvý den, bolo tam hádam pol Bratislavy vtedy, že by sa tam i klbák uživil. Podľa mna je Wolfsthall i Hainburg veľmi dobré výletné miesto hlavne cez víkendy a ľudia by tam aj chodili ale za také cestovné? -každý sa na to vykašle a ide sa prejsť radšej napr. okolo hradu na Devín.
Inak čo sa týka linky do Hainburgu -pochybujem že v Marci to vobec spusti, však Rakušaci si niečo určite vymyslia aby to nemohlo chodiť. Podla mňa má DPB to figu drevenú poriadne dohodnuté....
Zrejme ten bus nezastavil preto, že je tá zastávka dosť v naklonenej rovine a možno by boli problémy rozbehnutím sa ale zase práve MAN by stým nemal mat až taký problém...
Ale nieviem čo nedali ako záložný spoj normálne trolej -však ich musí byť dosť.
pockaj pockaj... pokial viem, tak to bolo, ale už to vyriešili a zamestnanec značenia má právomoci (obmedzené) meniť značky podľa situácie... počkaj nájdem ti to na nete...
Vodičovi záložneho manu (212) nikto nevysvetlil že ma zastavovať na každej zástavke? Vynechal zástavky Stromová Siemens. Jednoducho na zástavke nezastavil i ked na zastavke čakali ludia a ešte ktomu chceli aj vystupovať...
To by sa na DD nestalo
"videl aj info o uzávierke mosta a dopravných nehodách"
to bolo v ktorom storočí? ? ? ?
ja tadiaľ chodím už dva roky pravidelne niekoľkokrát týždenne a jediné na čo si pamätám, je tá teplota... Nehody sú tam pomaly vždy, čo tadiaľ idem (niekedy aj dve alebo tri) a úspech je keď na premenných značkách vôbec obmedzia rýchlosť a zobrazia značku A33 (iné nebezpečenstvo), ktorá tam potom svieti aj 2h po nehode....
prečo sa to teda dnes nevyužíva? máme technológiu, máme na ňu financie, môže to prospieť plynulosti - no nevyužíva sa to
Keby tie značky boli "plne pokryté" LEDkami bolo by to zbytočne drahé a technologicky náročné (podrobnosti by som mohol zistiť). Vzhľadom na to, čo sa na značkách môže zobrazovať tým pádom aj zbytočné. Preto sa vyberú symboly, ktoré by mohli byť potrebné, a podľa toho sa tie tabule upravia. Skôr sa čudujem, že tých rýchlostí tam nedali viac, lebo u nich je to, oproti tabuliam zobrazujúcim zákaz predbiehania, kolóny, snehové vločky..., jednoduchšie.
Re #125142 Ike: Ak myslíš tie dve veľkoplošné, tak ja som na nich okrem bežných informácií o teplote vzduchu a vozovky videl aj info o uzávierke mosta a dopravných nehodách.
Re #125147 Andy: "Ak sa spolupráca osvedčí, budú širšie možnosti na rozvoj iMHD."
Predpokladám, že rozvíjať sa bude hlavne reklama všade, kde bude trocha miesta.
asi islo o odchody 6: 49 - L33,6:50 skolak , 6:52 L32, 6:55 L33 - podla mna len sofer (odchod 6:49 )trosku pozabudol vyrazit nacas z Kuklovskej alebo mozno daka mim. udalost bola, preto asi taky velky pocet NP vozidiel na Matejkovej.
A predstav si, že ja ti neverím, že by si to mal akokoľvek podložené a pre zmenu verím tomu, že sa tam tých 145 ľudí vojde.
Re #125126 Ike: Celá praktická aplikácia nového zákona o cestnej premávke je na zvracanie - pri svojich pár cestách na SK od jeho platnosti pozorujem to isté - pretrvávajúce 40-ky, ktoré mali byť zlikvidované, redundantnéí 50-ky v obciach, 80-ky na diaľnici v obci, proste chaos, bordel a anarchia, dokonalý oibraz nášho súdruha ministra vnútra, čo by drakonické tresty zavádzal a sám jazdí ako momot a parkuje, kde ho napadne.
Re #125128 DunčoTr:
Tedom C 12 G celková hmotnosť 18000 kg, výkon 210 kW, merný výkon 11,66 kW/t.
SOR BN 10,5 celková hmotnosť 15000 kg, výkon 185 kW, merná hmotnosť12,33 kW/t.
O čom točíš, dyk dylyno?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go
To by sa na DD nestalo