Reakcia na: Ik #125062:
A prestup napr. na Kapucínskej na autobusy je ideálny myslíš? Alebo ráno na Šafku z 95 na električku, keď cez 140 ľudí vystúpi z narvanej 95, na ledva 2m široký chodník pred stenu budovy a potom sa predierať cez ostatných keď ešte aspoň skúšam dobehnúť električku? Tam to je podľa teba prechádzka rúžovým sadom? Alebo prestup z električky "Pri vinohradoch" na autobus kde musíš prebiehať cez Púchovskú. Robíte tu priveľkých martýrov z obyvateľov DD. Električka im tam chodí celý deň tak často, že si nemajú na čo sťažovať! Behom 12minút čo som tam postál došlo 6 spojov električiek, čo je interval 2minúty, tak na čo si tam sťažujú nechápem do kelu!
kecho
k bodu 2: Wolf sa zruší, lebo pri jeho spustení argumentovali tým, že môžu mať iba jednu zastávku za hranicou, takže namiesto Wolfa bude Hainburg
k bodu 3: 60 minút by sa ľahko pamätalo, keď už to musí byť pri nezvládaní dopravy v BA... keď už sa tak silou-mocou chcú trepať do AUT, čo takto L80 potiahnuť cez Kopčany do Kitt...
k bodu 6: minimálne také, ako je teraz, mohlo by byť aj vyššie, veď Hain je ďalej ako Wolf...
Re #125038 Ik: obyvatelia DD "si vyžiadali" ? zaujímavé, že "zhodou okolností" sa vyhovuje všetkým požiadavkám konkrétne jednej časti mestskej časti BA-KV... ? hlavná stanica (bez prestupu) nie je pre nich dostatočné centrum? zísť ku električkám a ísť na jeden prestup do centra je veľmi namáhavé? načo potom máme prestupný systém?