Reply on: Ik #125038:
Nebránim sa tomu, že trepem voloviny, ale... Neviem nakoľko pozorne si čítal alebo odkedy čítaš BA-noviny. 3-4 roky predtým než sa spustila prevádzka t-busu na DD, sa furt DPB nechával počuť, ako po zavedení trolejbusovej dopravy ostane na DD premávať len ekologický trolejbus a čo z toho je? V špičke je 50% spojov trolejbusy, 50% autobusy a v sedle to je 66% vs. 33%... trolejbusov sa malo podľa plánu nakúpiť toľko aby vystačili pokryť DD špičkovým intervalom 4min, ale nestalo sa tak a to, že teraz ešte k 32 ktorá posilnila z 20min na 12min v špičke sa pridala aj 133 je dôsledok toho, ako DP robí všetko polovičato a nič, ale ABSOLÚTNE NIČ NEDORIEŠI DO KONCA! A teraz má na výber ešte, ak chce ozaj robiť dopravu na DD podľa trendov, tak buď prepojí trať na DD s existujúcou sieťou trolejbusov alebo zakúpi potrebný počet trolejbusov s pomocným pohonom... Ako to tak vyzerá ani jedno sa nerysuje...
kecho
k bodu 2: Wolf sa zruší, lebo pri jeho spustení argumentovali tým, že môžu mať iba jednu zastávku za hranicou, takže namiesto Wolfa bude Hainburg
k bodu 3: 60 minút by sa ľahko pamätalo, keď už to musí byť pri nezvládaní dopravy v BA... keď už sa tak silou-mocou chcú trepať do AUT, čo takto L80 potiahnuť cez Kopčany do Kitt...
k bodu 6: minimálne také, ako je teraz, mohlo by byť aj vyššie, veď Hain je ďalej ako Wolf...
Re #125038 Ik: obyvatelia DD "si vyžiadali" ? zaujímavé, že "zhodou okolností" sa vyhovuje všetkým požiadavkám konkrétne jednej časti mestskej časti BA-KV... ? hlavná stanica (bez prestupu) nie je pre nich dostatočné centrum? zísť ku električkám a ísť na jeden prestup do centra je veľmi namáhavé? načo potom máme prestupný systém?