ja naopak za nemyslitelne povazujem ze na ceste typu Dolnozemska je MPR 50 km/h.
Re #124988 Peto02: osobne si viem predstavit aj dalsie useky kde by sa rychlost mohla zvysit. aspon na 60 ked uz nie 70 alebo 80...
Re #124998 slavius: "Zároveň sa DPB postará o posilnené autobusové spoje MHD." to by bolo velmi ziaduce. a hlavne pri. trolejbusoch. tam by mali po zapase chodit klbaky. to ze listok na hokej bude platit ako CL vacsine hokejovych fanusikov nepomoze lebo aj tak maju elektricenky.
Re #124957 kecho: podla mna by stacilo premalovat zjazd z pristavneho na dolnozemsku na jednopruhovy a potom to spravit tak ako to bolo pri otvoreni mosta apollo. mozno s drobnymi upravami. napriklad dat medzi pruhy s mosta apollo plnu ciaru aby sa zabranilo preradovaniu cez dva pruhy do odbocky na bosakovu.
sam vravíš, že autobus do kopcov nie je ekologický a hneď obhajuješ linku 133 ktorá jazdi pozdĺž ekologickej električkovej trate a pod ekologickými elektrickými drôtmi...
podľa môjho názoru:
k bodu 2: Wolf sa zruší, lebo pri jeho spustení argumentovali tým, že môžu mať iba jednu zastávku za hranicou, takže namiesto Wolfa bude Hainburg
k bodu 3: 60 minút by sa ľahko pamätalo, keď už to musí byť pri nezvládaní dopravy v BA... keď už sa tak silou-mocou chcú trepať do AUT, čo takto L80 potiahnuť cez Kopčany do Kitt...
k bodu 6: minimálne také, ako je teraz, mohlo by byť aj vyššie, veď Hain je ďalej ako Wolf...
Re #125038 Ik: obyvatelia DD "si vyžiadali" ? zaujímavé, že "zhodou okolností" sa vyhovuje všetkým požiadavkám konkrétne jednej časti mestskej časti BA-KV... ? hlavná stanica (bez prestupu) nie je pre nich dostatočné centrum? zísť ku električkám a ísť na jeden prestup do centra je veľmi namáhavé? načo potom máme prestupný systém?
1. Toto urcite nie je dovod. Su to komercne linky, takze ten subeh by az tak nevadil. Hoci z komercneho hladiska je to volovina (BA - Wolf a Hainburg tym jazdit nikto nebude, lebo cena a medzi rakuskymi dedinami, Viednou a letiskom je doprava zakazana).
3. Ja hlavne odchadzam ze na mieste kde bude pripojom k vlaku nebude odchadzat minutu pred prichodom vlaku od Viedne.
4. V tomto pripade by to bola volovina, ale uvidime.
Možno keby si trošku zapojil zdravé myslenie tak by si sa tu nepozastavoval nad "volovinami".
Myslím, že väčšine tu je jasné ( okrem teba ), že autobus v kopcovitom teréne nie je veľmi vhodný. Ničí sa! Samozrejme je možné dať vykonnejší motor, ale to sa odrazí na spotrebe.
Trolejbusy boli na DD dané kvôli tomu, lebo majú lepší záberový moment, vďaka tomu tam môžu byť nasadené aj kĺbové vozy, ktoré tam môžu bez problémov premávať. A vzhľadom na ŽP sú určite vhodnejšie.
Autobusovými linkami boli doplnené preto, lebo si to obyvatelia DD vyžiadali. Chceli priamu linku do centra ... pokiaľ vieš povedať odkiaľ má zobrať DPB peniaze na výstavbu trolej. vedenia až k SND ... tak to navrhni a potom tam budú trolejbusy.
A aký interval by si tam chcel mať v sedle? Premáva tam 6 spojov 33-ky + 3 spoje 32-ky. To je 9 spojov za hodinu myslím, že to uplne stačí.
Veľmi rád by som vedel odkiaľ chodíš na tie tvoje veľmi duchaplné názory.
No podľa mňa by bolo zmysluplné aj (tu nielen mnou spomínané) predĺženie vybraných spojov linky č. 80 z Kopčian do Kittsee. ?
Parndorf je až také významné nákupné centrum? Lebo potom by sa už možno niektorí začali dožadovať víkendovej linky k Neziderskému jazeru do Neusiedl am See či do Ikey a toho nákupného centra vo Viedni alebo k obchodom na okraji mesta Bruck an der Leitha (vlak z BA stojí iba blízko centra mesta). ?
Ale ak by sa obchodníci v Parndorfe na to čiastočne poskladali (s tým, ale že aj cestujúci by platili nejaké cestovné), tak by to podľa mňa za zváženie stálo...
Ik
Myslím, že väčšine tu je jasné ( okrem teba ), že autobus v kopcovitom teréne nie je veľmi vhodný. Ničí sa! Samozrejme je možné dať vykonnejší motor, ale to sa odrazí na spotrebe.
Trolejbusy boli na DD dané kvôli tomu, lebo majú lepší záberový moment, vďaka tomu tam môžu byť nasadené aj kĺbové vozy, ktoré tam môžu bez problémov premávať. A vzhľadom na ŽP sú určite vhodnejšie.
Autobusovými linkami boli doplnené preto, lebo si to obyvatelia DD vyžiadali. Chceli priamu linku do centra ... pokiaľ vieš povedať odkiaľ má zobrať DPB peniaze na výstavbu trolej. vedenia až k SND ... tak to navrhni a potom tam budú trolejbusy.
A aký interval by si tam chcel mať v sedle? Premáva tam 6 spojov 33-ky + 3 spoje 32-ky. To je 9 spojov za hodinu myslím, že to uplne stačí.
Veľmi rád by som vedel odkiaľ chodíš na tie tvoje veľmi duchaplné názory.