Reakcia na: Ik #125038:
Nebránim sa tomu, že trepem voloviny, ale... Neviem nakoľko pozorne si čítal alebo odkedy čítaš BA-noviny. 3-4 roky predtým než sa spustila prevádzka t-busu na DD, sa furt DPB nechával počuť, ako po zavedení trolejbusovej dopravy ostane na DD premávať len ekologický trolejbus a čo z toho je? V špičke je 50% spojov trolejbusy, 50% autobusy a v sedle to je 66% vs. 33%... trolejbusov sa malo podľa plánu nakúpiť toľko aby vystačili pokryť DD špičkovým intervalom 4min, ale nestalo sa tak a to, že teraz ešte k 32 ktorá posilnila z 20min na 12min v špičke sa pridala aj 133 je dôsledok toho, ako DP robí všetko polovičato a nič, ale ABSOLÚTNE NIČ NEDORIEŠI DO KONCA! A teraz má na výber ešte, ak chce ozaj robiť dopravu na DD podľa trendov, tak buď prepojí trať na DD s existujúcou sieťou trolejbusov alebo zakúpi potrebný počet trolejbusov s pomocným pohonom... Ako to tak vyzerá ani jedno sa nerysuje...
Ik
Myslím, že väčšine tu je jasné ( okrem teba ), že autobus v kopcovitom teréne nie je veľmi vhodný. Ničí sa! Samozrejme je možné dať vykonnejší motor, ale to sa odrazí na spotrebe.
Trolejbusy boli na DD dané kvôli tomu, lebo majú lepší záberový moment, vďaka tomu tam môžu byť nasadené aj kĺbové vozy, ktoré tam môžu bez problémov premávať. A vzhľadom na ŽP sú určite vhodnejšie.
Autobusovými linkami boli doplnené preto, lebo si to obyvatelia DD vyžiadali. Chceli priamu linku do centra ... pokiaľ vieš povedať odkiaľ má zobrať DPB peniaze na výstavbu trolej. vedenia až k SND ... tak to navrhni a potom tam budú trolejbusy.
A aký interval by si tam chcel mať v sedle? Premáva tam 6 spojov 33-ky + 3 spoje 32-ky. To je 9 spojov za hodinu myslím, že to uplne stačí.
Veľmi rád by som vedel odkiaľ chodíš na tie tvoje veľmi duchaplné názory.