Reakcia na: Peon #125035:
1. Toto urcite nie je dovod. Su to komercne linky, takze ten subeh by az tak nevadil. Hoci z komercneho hladiska je to volovina (BA - Wolf a Hainburg tym jazdit nikto nebude, lebo cena a medzi rakuskymi dedinami, Viednou a letiskom je doprava zakazana).
3. Ja hlavne odchadzam ze na mieste kde bude pripojom k vlaku nebude odchadzat minutu pred prichodom vlaku od Viedne.
4. V tomto pripade by to bola volovina, ale uvidime.
Ik
Myslím, že väčšine tu je jasné ( okrem teba ), že autobus v kopcovitom teréne nie je veľmi vhodný. Ničí sa! Samozrejme je možné dať vykonnejší motor, ale to sa odrazí na spotrebe.
Trolejbusy boli na DD dané kvôli tomu, lebo majú lepší záberový moment, vďaka tomu tam môžu byť nasadené aj kĺbové vozy, ktoré tam môžu bez problémov premávať. A vzhľadom na ŽP sú určite vhodnejšie.
Autobusovými linkami boli doplnené preto, lebo si to obyvatelia DD vyžiadali. Chceli priamu linku do centra ... pokiaľ vieš povedať odkiaľ má zobrať DPB peniaze na výstavbu trolej. vedenia až k SND ... tak to navrhni a potom tam budú trolejbusy.
A aký interval by si tam chcel mať v sedle? Premáva tam 6 spojov 33-ky + 3 spoje 32-ky. To je 9 spojov za hodinu myslím, že to uplne stačí.
Veľmi rád by som vedel odkiaľ chodíš na tie tvoje veľmi duchaplné názory.