Vedel by mi niekto povedať dačo bližišie k novému updatu fotogalérie 4.3.2009? Pozná niekto dôvod prečo BA nezakúpila nízkopodlažný Citybus napriek tomu, že už v roku 1996 sa vyrábal? Uplynulo 13 rokov od jeho skúšky a BA nemá žiadny nízkopodlažný autobus klasických rozmerov - 12 a 18 metrov! Zatiaľ len 9.5,10.5, Solarisy a 3x Ik412... pripadá to ešte niekomu normálne?
kecho
k bodu 2: Wolf sa zruší, lebo pri jeho spustení argumentovali tým, že môžu mať iba jednu zastávku za hranicou, takže namiesto Wolfa bude Hainburg
k bodu 3: 60 minút by sa ľahko pamätalo, keď už to musí byť pri nezvládaní dopravy v BA... keď už sa tak silou-mocou chcú trepať do AUT, čo takto L80 potiahnuť cez Kopčany do Kitt...
k bodu 6: minimálne také, ako je teraz, mohlo by byť aj vyššie, veď Hain je ďalej ako Wolf...
Re #125038 Ik: obyvatelia DD "si vyžiadali" ? zaujímavé, že "zhodou okolností" sa vyhovuje všetkým požiadavkám konkrétne jednej časti mestskej časti BA-KV... ? hlavná stanica (bez prestupu) nie je pre nich dostatočné centrum? zísť ku električkám a ísť na jeden prestup do centra je veľmi namáhavé? načo potom máme prestupný systém?