Ak v DPB nemajú ozaj neschopných právnikov a tú analýzu nerobila nejaka AK Novák z Horného Lopašova, pochybujem, 5 Sk by som za to, že to spackanie až také náhodné nebolo nedal.
Ked tu uz je rec o tych Sanosoch, mohol by niekto, kto k nim ma pristup, zavesit sem nejake fotky z tej rekonstrukcie. Alebo dat link na tie, ktore tu uz vraj boli. ?
Tak to je len dobré potom ? .
Ono by sa časom mohol aj dzruhý opraviť -jeden by bol ako stabilný exponáť v Technickom múzeu a druhý by mal DPB na príležitostne jazdy.
"- trebalo by poriesit aj L68 - v rannej spicke by som zrusil jej zachadzanie cez Ovsiste (dovod : narvate uz na 150 percent od zastavky Starohajka,Lachova) a vytvoril by som daku L168 (trebars DOstihovka - lachova - Ovsiste -Trn.myto - len na nu neviem odkial vozy"
Ja by som tú zachádzku zrušil úplne. Ona nemala vôbec ani vzniknúť. Je to časovo dlhšie a Ovsište má aj tak dosť iných liniek.
Možné to je tak, že dielenskí dostávajú zaplatené lepšie ako u nás a tiež sa opravy neriešia polovičatými systémom - ako minulý rok demonštrovala CNG Karosa na linke 31 a doteraz nie je známe ako sa situácia s flákačmi vyriešila... Navyše tam je to možno mizivé percento starostlivosti o starý voz (veterána), zatiaľ čo u nás sa denne stretávajú mechanici s 10-17 ročnými vrakmi, takže ostáva čas dať vozidlo len do takého stavu aby sa do týždňa nerozsypalo. Inak si to vysvetliť neviem.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA