Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #124120:
Takže dopĺňam:
mapa BA z roku 1987 ešte o nadjazde ani neuvažuje
mapa BA z roku 1988 ho už má vyznačený čiarkovane teda vo výstavbe
mapa BA z roku 1989 ho už má vyznačený čiastočne (po Smolenická - Panónska) ako hotový a čiastočne čiarkovane ale MHD (stav k 3.4.1989) po ňom nepremáva, pre zaujímavosť L45 a 112 premávajú po Pajštúnskej a nie cez Holíčsku
mapa BA z roku 1990 ho už uvádza celý ako sprevádzkovaný (len po Kopčiansku), zároveň po ňom už premávajú aj linky 40 a 113 (stav MHD k 2.4.1990), 45 a 112 sa vracajú na trasu cez Holíčsku

Zaujímavý je aj vývoj výstavby nadjazdu Dvory a Einsteinovej ulice.
Reakcia na: VLK #124139:
Môj názor je, že pokiaľ by sa venovalo viac energie vývoju systému a menej korupcii, tak by ten systém mohol dobre fungovať všade. 😛
Sranda... Chcel som pozrieť tie BID materiály, ale www.bratislava.sk akurát nefunguje. ?
Reakcia na: luky133 #123674:
Je dosť rozdiel testovanie a zábeh. Na testovanie je linka 32 ako vyšitá, pretože je trakčne tak náročná, že čo prežije tam, nemôže mať problémy nikde. Na zábeh je, naopak, táto linka z rovnakého dôvodu absolútne nevhodná.
Reakcia na: Emo #124105:
Hlásenie zastávok bolo súčasťou ASRD (automatizovaného systému riadenia dopravy) DRAHUŠA (písmená AH v názve mali význam "Automatické Hlásenie"). Systém sa zavádzal v druhej polovici 80-tych rokov a v rámci možností, daných technickou základňou RVHP, bol na veľmi slušnej, ak nechcem povedať špičkovej, úrovni (závideli nám ho aj v Prahe).
Súčasne s prehratím názvu zastávky sa prehral aj kód zastávky do pamäti palubného počítača a počítač cyklicky obvolával všetky vozidlá a sťahoval nahraté informácie (v špičke bola dĺžka cyklu do 6 minút), takže dispečer mal prehľad o situácii na každej linke max. spred 5 minút.
Nedostatočná spoľahlivosť bola len formálnym dôvodom. Systém bol zlikvidovaný po prevrate ako dôsledok protestného štrajku vodičov, ktorým sa za účinnej pomoci vtedajšieho primátora podarilo položiť vedenie DPB. Vtedy odborárski predáci tvrdili, že užívateľské štatistiky (UŠA) sú zbytočné (najmä sledovanie presnosti jazdy, všakáno), dispečerské riadenie (DR) sa predsa robilo aj predtým bez počítačov a zastávky budú vodiči hlásiť sami (chachá) - a bohužiaľ im asi niekto aj uveril.
Reakcia na: 810zssk #124086:
Ako? Stačí zorganizovať protest, prilákať TA3, Markízu, Joj, SME, Nový čas, TV Bratislava a Bratislavské noviny a máš postarané...
Reakcia na: t6a57919 #124176:
Ak by trať šla so súbehom električiek je to finančne ľahšie riešenie, ale trebalo by prestavať opetovne Mlynskú dolinu, ktorá bola doteraz prestavovaná. Smerom na DD nie je možné urobiť traž, ževraj s nedostatočne vysokého podjazdu (podľa mňa to ani tak nie je problém). Napojenie trati na DD bude riešené cez Staré Grunty, ale dnes to nie je možné lebo stav komunikácie ako aj jej charakter nie je možný uskutočniť zámer napojenia trate. Komunikácia na Staré Grunty sa má začať stavať najskôr o dva roky vrátane kompletnej prestavby Molecovej a ako rátam v čase výstavby Starých Gruntov sa bude akurát dokončovať "Akvárko" takže križovatka Molecová už bude pripravená aj na eskádu na Staré Grunty.
Reakcia na: Majo #124175:
Odbornú podporu tam ani nikto nemôže mať, kým sú funkcie obsadzované na princípe straníckej legitimácie.
Reakcia na: luky133 #124173:
Rozdiel je v tom, že v Petržalke kandidovať nebude. A bohužiaľ, splnilo sa len to, čo sľuboval DD, inak len tára.
Reakcia na: 810zssk #124086:
Bohužiaľ, najprv to zničí BID a hromadnú dopravu ako takú.
Reakcia na: luky133 #124170:
ale šak s prvoti mali tak na L33 aj 15tr a tahali ich..potom im to asi doslo ze to neni dobre..a s toho co stoji prevadzka L901..a preco sa vlastne neda napojit trat na ostatne ??
Reakcia na: luky133 #124173:
Pán Z. môže hovoriť čo chce, ale keď sa bude otvárať trať do Petržalky, on už predsedom predstavenstva DPB nebude... Po najbližších komunálnych voľbách tam nemá šancu sa vo funkcii udržať, keďže už stratil politickú podporu SDKÚ (odbornú podporu ani nikdy nemal).
Reakcia na: m@rtin #124169:
Ale zas nebuďme puntičkári. 38 alebo 40 rokov, to už môže byť tak jedno. U nás niekomu (neviem ako sa teraz Dunčo pomenoval) vadia aj reko 20 ročných vozov.
Reakcia na: Majo #124172:
Lebo pán mág Z. hovoril, že tam pôjdu nové električky a aspoň všetko čo povedal o DD sa aj splnilo tak snáď aj v Petržke to platííí... ?
Reakcia na: luky133 #124170:
Prečo si myslíš, že do Pétržky nepôjdu T3? Jediný dôvod, prečo by tam ísť nemali, je ten, že by sa petržalskej trate nedožili...
Reakcia na: apachemachiche #124167:
A mňa ide vytreť s ľudí čo pindajú na nové veci... Nie aby bol človek rád, že nemusí ani nohu dávíhať nakoľko je to NP voz, ale ešte bude pindať na tyče pri dverách... A prečo tam nie sú? Lebo vo dverách sa nemá stáť.... ?
Reakcia na: t6a57919 #124166:
Ak kúpiš DPB nejaké ťahače pre mňa zamnňa nech sem dajú klasické trolejbusy... Nechápem ako sa niekto môže navážaať do trolejbusovej trate kde premávajú "duobusy" len preto lebo nie je možné túto trať zatiaľ z konštrukčných riešení napojiť na ostatnú. Keď Vám začne premávať električka (ak sa toho dožijeme) máme my písať, že prečo Vám tam premávajú nové a nech Vám tam dajú T3??? to je to isté) Tedomy sú zase iná vec... A niekedy mi stojí aj rozum pritom, že prečo tú su NP vozy... Asi preto lebo nové busy kupuje DPB už len NP... Trolejbusy na DD sú to čo bude električka v Petržalke...Už len tým, že sa nasadzuje klasická 15Trm na 33 je znížená ekologičnosť trolejbusov s toho pádu, že ju tam ťahá stará tatrovka, ktorá vyprodukuje viac emisií ako všetky 25Trky dokopy keď idú na diesel lebo oni majú motory s normou EURO 4 o čom sa tatre len môže snívať... ?
Reakcia na: Ámos #124146:

Špatně jsi pochopil na co jsme reagoval. reagoval jsem na větu:
"Myslíš v tej Prahe, kde pred doslovne pár rokmi (2001 - 2007?) zrekonštruovali väčšinu vozov T3 (a to niektoré z nich mali aj 40 rokov)?"
Jen tvrdím, že se před modernizací na T3R.P žádná T3 nedožila 40. narozenin. Jen jediná to měla skoro o chlup asi měsíc.
Reakcia na: apachemachiche #124167:
V tejto súvislosti by mohol DPB oblepiť tieto vozidlá aj adekvátnym sloganom - "Chýbajú vám tyče? Tak choďte do p**e." ? Sorry za OT, neodpustil som si. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.