Reakcia na: kecho #124078:
Za koľko minút predpokladáš, že električka dojde od Vyšehradskej na Šafko? 95 to trvá 15minút. Električka, bude rýchlejšie vďaka tomu, že nestojí na semaforoch pri Technopole, Nám. hraničiarov a Farského, ktoré dajme tomu, že dokopy dokážu zdržať autobus od 1 do 3min. A ešte odpadá kľukatenie sa 95 cez Romanovu, Osuského a Nám. hraničiarov, čiže tak cca 2-3min dole. 10min to teda električke potrvá na Šafko. Asi si niekto predstavuje, že tá električka bude chodiť rýchlosťou metra alebo rýchlosťou zvuku. Síce sa bude sa cestami križovať mimoúrovňovo a nebude stáť na semafóroch. No o otočke pre električky na Šafku nikto nič nehovoril, takže ak električka z Petržalky má ísť späť po trase Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, tak to zaberie opäť minúty navyše Jesenského - Nám. Ľ. Štúra 1-2min a Nám. Ľ. Štúra 3min, prípadne 4-5 keď sa tam bude točiť okrem 11,13 a 14 ešte aj Petržalská linka ? ak sa má električka z Petržalky točiť ako som písal, tak im ju môžem ? Obavy sú podložené tým ako sa stavala trať z DD, a síce bez obratiska aby sa ušetrilo a argumenty boli, že vraj sa trať bude napájať na existujúcu trolejbusovú sieť... Možno až vtedy keď sa vyradia aj 25Tr, ale našťastie dakomu zaplo a dobudovalo sa obratisko. Je v tom projete Petržalskej električky aj zdvojkoľajnenie Šafárikovho námestia? Ak nie, tak vieme na čom sme... ?
Emo
To hlásenie zastávok naozaj nebolo dlho. Ale nie kvôli premenovaniu ulíc, ale že vraj preto, lebo sa často kazilo. Bolo to vraj robené systémom normálnej magnetofónovej pásky, ktorú vodič vždy púšťal a zastavoval. ?