Reakcia na: JohnyButrel #123701:
No však zmluva na Tedomy je 8 rokov. Detaily nepoznám, takže ani neviem či sa bude dať odstúpiť od nej a aké tam sú sankcie. Každopádne dobre našité, tak aby sa dakto mohol 8 rokov vyškŕňať ako "tvrdo" makal pre svojich voličov. Tiež inak paradox je, že DPB zrazu urguje nahradiť 10.5 SORky Tedomami, pričom údaje tuto na stránke hovoria SOR 10.5 vs. Tedom = 93 vs. 86 miest. Donedávna nahrádzanie Karos na 30,37,52,56 a 65 9.5 SORkami bolo úplne normálne podľa DP. Zrazu treba šup šup rýchlo "kapacitnejšie" vozidlá. Inak tá kapacita sa počíta ako vôbec? Na jednotnú obsaditeľnosť vozidla alebo od oka sa tipuje? Možno by bolo fajn keby sa do údajov dalo aj či je obsaditeľnosť počítaná 4os/m2, 5os/m2 atď síce viem,že u nás to je 7-8os/m2 ale predsa aké údaje figurujú tu by ma zaujímalo.
oppress
1. Ak chcem zažiť kvalitnú MHD s modernými vozidlami, mám sa presťahovať na Dlhé diely?
2. Zobral DP na vedomie vôbec nejaký audit alebo pripravovaný návrh linkového vedenia električiek?
3. X žiadostí sme sa načítali počas rokov z mnoho MČ. Napriek tomu, sa nič nezlepšuje. 51 jazdí v otrasnom polhodinovom intervale celý deň a cez víkendy vôbec, niektoré trolejbusové posilnili iné zriedili a nič nespravili pre nápravu...
Môj osobný názor na električky+nadväzujúce témy : To čo jazdí v skutočnosti, od liniek až po intervaly je vyhadzovanie peňazí a zbytočné vzkm. Zatiaľ čo ako najväčšia záťaž bola označená Petržalka, ostatným m.č. (kde jazdia električky) aspoň ostali električkové linky vedené práve systémom linkovania, ktorý bol tŕňom v oku dopravného podniku. Ak sa nemýlim, tak práve toto bolo predmetom kritiky a neustáleho ponosovania sa vedenia, aby sa minimalizovali súbehy, zmenšil počet liniek a skrátili intervaly. Stalo sa. 3 a chlp roka po ráznych zmenách linkového vedenia DPB zakladá jednu minibusovú linku za druhou, nakupuje krátke autobusy a zlatým klincom je to ako je DP celý pokakaný z Dlhých dielov lebo dakto potrebuje vyhrať voľby niekde... V prenájme 20ks Tedomov vidím len záťaž, ktorú si Záhradník a Kadnár zhodili na DP aby mali Dlhé diely 8 rokov nové autobusy a zakaždým to mohli aspoň na dve volebné obdobia vyťahovať ako sa zaslúžili za modernú dopravu na Dlhé diely.