Ale problém KV je ten, že ak chcú zaviesť priamu linku do alebo cez centrum ako má temer každá mestská časť ináč ako popri eline to nejde... ? No jedine, že by to šlo ešte cez Grunty ale to teraz nie je reálne.
aj 101ka by bývala plná ak by ju zaviedli a mala by expresný charakter (stála by na 1 zastávke v Dúbravke a na jednej v Karlovke), to ale nie je dôvod ju zavádzať...
.
Gárdener sa ukázal ako slizský opurtinista a je vidno, že celá politika DPB je robená nie za účelom služby pre obyvateľa ale za účelom naháňania hlasov...
Tu je vidno, čo je cieľom DPB: nie doprava cestujúcich, ale voliči...
na takýto DPB sa môžem vykašlať... zrazu nie je problém vymeniť aj výpravu liniek...
Oobre teda priznávam - uznávam, že som spravil veľkú blbosť s tými mojimi návrhmi - pustil som sa ľahkovážne do niečoho čomu riadne nerozumiem a nebudem radšej nič vymýšlať bez radneho overenia. To bola moja velká chyba.
So spojmi si vystačím aj tými, ktoré v okolí mám tak si koniec-koncov nemožem stažovať.
A stým metrom som myslel, že o inom je nie trasa liniek ale všeobecne prístup -výťahy, eskalátory, chránené priestory pred poveternostnými vplyvmi a pod.
Bratislavská sieť električiek sa ani náznakom k tomu neblíži.
Či dimetrálne alebo radiálne linky -to nechávam už definitívne na odborníkoch.
Hej hej ja si ani osobne neviem predstaviť, že by jazdila cez celý deň. Ale možno zase niekto imaginárny bude žiadať celodennú premávku ako to bolo pri nových vozidlách. Veď prečo si aj vy nepýtate nové vozidlá aj vám ich dajú. ? No veď skúste dakto do médií napísať a možno sa pohnú ľady. ?
už vidim tie Sory na 33. ? Ale zase by to malo výhodu, že by chodili ľudia peši a kúpili by si ešte viac áut. ? A náhodou 133 je využívana v každom čase aj poobednom takže zatiaľ o vyťaženosti linky sa nedá hovoriť, že je ako 901.
Vysral by som sa Vám na celú 133! Hajzli! Iní si musia na trasu čo cestujú do 15min a prestupujú cvakať hodinový lístok a vy sa na 15minútový odveziete pod Nový most. Prisilná káva. ? 133 by som zrušil a nechal 32 chodiť len dole po Molecke a Janotovej a nejaké SORy by som hodil na 33 ráno ako posilu a pekne by ste si celé Posrané Dlhé Diely prestupovali na Molecke, tak ako si ostatní prestupujú. Máte tam električky na Molecovej do každej prdele a furt sa vám neľúbi.
Ak pôjde 133 tak ako dnes tak nám tam nasadia 15m vozidlá a to by nás už každý človek ukameňoval... ? ? Bus čo jazdieva o 7:00 z Matejkovej tak je úplne preplnený. Dnes na každej zástavke od Matejkovej vodič prosil cestujúcich aby sa ďalej posunuli aby mohli nastúpiť aj iný, ale aj tak nebolo miesto.
Re #123171 6222: Musieť musia, ale aj mesto Bratislava žaloval obyvateľ za nezverejnenie zápisnice a vyhral súd. Na súd neviem či by som to dával nakoľko naťahovať sa pre vec zo zaujímavosti by sa mi asi nechcelo. ?
"Prečo sa bojí Záhradník a Kadnár priznať, že si tam robia predvolebnú kampaň a zvýhodňujú cestujúcich DD, ktorí sa môžu dostať na 15min lístok do mesta zatiaľ čo inde musia prestupovať a cvakať hodinové" ?
Nehovorím, že to musí byť chronický problém ale ak sa to bude opakovať na Pražských SORoch, tak to nebude fajn. Ja si počkám teda, len poznáš môj názor na SOR. Sú ľudia čo by od rána do večera nadávali na Ik4xx a nepresvedčíš ich o kvalitách toho autobusu...
čo si sa akurát tak dočítal na nitrianskom fóre asi o dvoch prípadoch, sám si tie autobusy ani nevidel a teraz tu robíš múdreho a pľuješ na SOR. Povedz, nejaká konkurencia ti za to niečo platí?
Aha. Nejde o Dunčoidné názory, ide o niečo iné čo je moc veľa na tvoju hlavu... nerieš, nechaj tak, radšej si čítaj Fifíka, ak chceš predplatím ti ? môžeš si vystrihovať a vyfarbovať ?
Prečo sa bojí Záhradník a Kadnár priznať, že si tam robia predvolebnú kampaň a zvýhodňujú cestujúcich DD, ktorí sa môžu dostať na 15min lístok do mesta zatiaľ čo inde musia prestupovať a cvakať hodinové?
Tak teraz si dožičil mojej duši pocit, že nielen v BA ale už aj v Prahe si vážia cestujúcich na nízkonákladné busy od SOR ? toto by som na Prahu nikdy nepovedal, že to dá SORu. Inak som zvedavý ako vymakajú zatváranie dverí, ktoré na Nitrianskych klbákoch od SORu riadne pokrivkáva.
ono je to skor na opak... ked si sef malej spolocnosti, staznosti beres vazne, pretoze ti ide o kožu... a to ze sa ludia (zamestnanci) stazuju, znamena, ze nieco treba zmenit a zlepsit...
v pripade velkych firiem si je nejaky vsakovaky krpaty veduci isty, ze spolocnost bude existovat dalej a miesto toho aby kritiku zobral ako nastroj na zlepsenie renome, to vyuzije ako nastroj na riadne zdrbkanie, resp. strhnutie premii, vyhadzov atd...
to iste plati aj pre verejne firmy... to ci su cestujuci spokojni nijako neovplyvnuje DPB, ktora dostava peniaze od mesta... preto je tam kazdy sef a rad vyuzije neuspech druheho (najlepsie podriadeneho) a jeho potopenie na svoje vyvyenie, povysenie, zvysenie autority...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133