Reakcia na: stravinskij #122678:
Lenže ako chceš bez investovania do zvýšenia objemov výkonov prilákať ľudí z IAD do MHD? Autobusy už teraz niekedy nevládzu zobrať viac cestujúcich. Určite by bolo fajn pre linky 34+83 a 83+84 spraviť preklad 3 min ráno a nie 4 ak chce mesto naznačiť ľuďom, že má záujem uvolniť miesta vo vozidlách pre tých čo plánujú prejsť na MHD a tiež zabezpečiť BUS pruhy a zmeniť ich status "parkoviská IAD" na ozajstné BUS pruhy. Nemysli si, že preferujem 34,84 a 83, prvou necestujem vôbec, druhou občas a treťou ak nejde 95, resp. ak idem na trolejbus. Ale určite by som posilnil 21, 63 (sedlo do prekladu s 30), 31+39 (ráno) atď...
stravinskij
Ludia chcu vselico, ale ja som tu na to, aby som im to zatrhol a prekazil ?
Re #122586 Valec:
Nechcem menit Solaris. Mam ho rad. Len mam pochybnost, ci typ interieru a teda aj cely autobus je optimum pre podmienky Bratislavy. Solaris je fajn pokial ludi niekde nalozi -babicky, deduskov, tehotne mamicky, mamicky s kocikom... - a niekde ich potom vylozi. Na prejazd centrom, kde ludia nastupuju na par zastavok, je podla mna nevyhovujuci. Akonahle musi niekto stat v tej uzkej ulicke, nedajboze viaceri, je to "pohroma".
Nastupujem na poslednej zastavke v Dubravke, castym javom byva, ze ludia tak-tak nastupia, pripadne ich par ostane vonku. Pocitam, ze 1 sedadlo minus = 2 pohodlne stojaci, a takych 6 - 8 sa mi tam zda byt zbytocnych, t.j. o 6 - 8 ludi by sa mohlo viac odviezt, bez vyraznejsej ujmy na pohodli ostatnych.
Navysenie objemu vykonov, je super vec, len je otazne, ci si to my - pasazieri a danovi poplatnici - mozeme a budeme moct dovolit. Okrem toho, uz teraz sa stava, ze autobusy (2 a viac) sa stretaju na krizovatkach, na zastavkach, pripadne v strede krizovatiek pokial je zastaka hned za nou ( SAV, Sancova,...) 93-ka ma najhustejsie intervaly a casto vidam, ze idu dve hned posebe. Nase cetrum ma jeden zajmensich polomerov, tie hlavne uzly -velke krizovatky - su prilis blizko seba - co je tiez specifikum. Aj preto mi nie je prilis pochuti uvazovat o MHD v intenciach vseobecnych zasad a "optimalnych pomerov", ktore sa uplatnuju v celej Europe. Ved kazde mesto je ine, kazda ulica, kazda linka je ina a ma svoje specifika ?