Reakcia na: 810zssk #122186:
Možno neprestupuje tak veľa ľudí ale šiel by štandar smerom hore čo sa týka intervalu, z 30min na 20 je už lepšie. Mám na mysli tých čo potrebujú dojsť náhle v sedle alebo cez víkend na Kramáre a aby nestáli na zastávke pol hodinu keď im práve ujde 32. Mňa sa síce DD netýkajú a idem tam raz do roka z nudy sa zviezť 32. A okrem toho pozri si príchody 30+37 na zastávku ZOO. Keby tam boli spoje vložené tak akurát medzi ochody 30+37, tak by nemuseli ľudia v KV nariekať, že chcú linku do TESCO Lamač, mali by o 10min kratší interval na 32 a na ZOO by si prestupovali.
MiroBA
Teraz som 901čkou nešiel tak neviem presne povedať ako je skutočne vyťažená. Ale keď sa oteplí podľa mňa budú viacej ľudia tam chodiť na vycháddzky a tak. Ono najviac odradzuje tá cena podľa mňa. Ja osobne sa ju chystám využiť na jar, pretože chcem sa ísť pozrieť na Pottenburg a príľahlý kopec a čo to pofotiť.
Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec a jednoznačne je to najkratšia vzdialenosť aspoň z Petržalky. Trať cez Parndorf je veľká zachádzka po odvesnách mysleného trojuholníka a tu by šiel vlak po prepone.
Cez Marchegg je to zachádzka v podstate tiež ak by človek cestoval z Petržalky. Ja osobne by som si vybral najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, tak ako do Budapešti by som nešiel cez Košice ale priamo cez Štúrovo.
Ono je zase druhá vec, že tade teraz chodia vlaky ktoré stoja pri každej vŕbe, chcelo by to aj zrýchlené spoje a možno trocha opraviť trať ale v AT myslím že sú všetky v dobrom stave.
To čo som navrhol by bola najlacnejšia a asi najjednoduchšia alternatíva. Ono sá dá všeličo aj popri Viedenskej ceste ku Auparku potiahnuť trať ale to by bolo o dosť finačne náročnejšie.