Náhodou, nočáky sú celkom zaujímavé. Okrem toho, že na Hlavnej stanici je o polnoci vidieť kadečo (od 501ky po 515, 518 a všetky možné služobáky) sú tu aj dobre známe paradoxy: na Mánesovo námestie nechodí cez deň nič, ale v noci nočák. K Cintorínu Slávičie údolie chodí 518ka, ale len smerom tam. Pred pár rokmi totiž niekoho napadlo poslať na bývalú 517ku úplne nový Ikarus 435 a nejaký dobrák mu vytĺkol zadné sklo. A odvtedy z Mlynov nechodí do mesta nič. Zaujímavý je aj prestupný uzol úplne v paži na Vrakunskej ceste, kde chodia až tri nočné linky 511, 512 a 517. Vskutku "premyslený" systém nočných spojov...
Spectre
to viete, nasa MHD je trochu zvlastna, a vobec na Slovensku je vsetko trochu inak. U nas nejde to, co by nemalo byt problemom len kvoli ochote pracovnikov, a strukture DPB. Jedna z veci, ktoru napr. nechapem je to, preco sa nase autobusy a trolejbusy posielaju do Zlina, alebo Banskej Bystrice.
V Bratislave mame celkom slusne vybavenie, a nemyslim si, ze by sme to nemali zvladnut, ale ked maju napr. pracovnici ustrednych dielni problemy s prerobenim vozu K2 na vyzbroj TV8, to hovori samo za seba.
Asi jedine mozne riesenie je privatizacia casti DPB - ale nie clovekom, ktory by sa obohatili na ukor nas, ale solidnej zahranicnej firme, ktora konecne zavedie poriadok.
Toto vsak nie je vsetko, a je nad moznosti tohoto fora, aby som to tu podrobne rozpisoval. Ak mate zaujem o diskusiu, mozete ma kontaktovat kedykolvek mailom.
Webmaster