Páni srdečne Vás po dlhšej dobe zdravím. Stránky vyzerajú lepšie a lepšie každým dńom. Chcel by som odpovedat na niekolko otázok, ktoré som prečítal v diskusii. TeBeCe reklamu má aj 7719. Je zhodná s 7704. Prvá TEŹ-ka už jazdí, ale drážny úrad vydal povolenie pre tieto vozidlá iba na trati Poprad-Starý Smokovec-Tatranská Lomnica. Zapríčinené je to profilom trate a malým polomerom oblúkov. Na úprave trate po Śtrbské Pleso sa pracuje. Juro, som rád, že existuje ešte niekto, kto si pamatá dielńu DP na Záhradníckej, ktorá bola akýmsi vývojovým strediskom na prerábku vozidiel na pohon zemným plynom. Potom prišiel nejaký "inteligent", projekt zrušil, lebo je ekonomickejšie a ekologickejšie prevádzkovat autobusy na naftu. Po rokoch ma prekvapila až EKO Karosa, ktorá jazdí na 82. Tu vidno, kolko peńazí má DP, že vybudovaná centrum nechali zaniknút. Dnes tam nájdete iba prázdny areál, strážený služobným psom. Fotky z výlolaje na nábreží dodám po vyvolaní filmu. Dúfam, že budú dobré.
Spectre
to viete, nasa MHD je trochu zvlastna, a vobec na Slovensku je vsetko trochu inak. U nas nejde to, co by nemalo byt problemom len kvoli ochote pracovnikov, a strukture DPB. Jedna z veci, ktoru napr. nechapem je to, preco sa nase autobusy a trolejbusy posielaju do Zlina, alebo Banskej Bystrice.
V Bratislave mame celkom slusne vybavenie, a nemyslim si, ze by sme to nemali zvladnut, ale ked maju napr. pracovnici ustrednych dielni problemy s prerobenim vozu K2 na vyzbroj TV8, to hovori samo za seba.
Asi jedine mozne riesenie je privatizacia casti DPB - ale nie clovekom, ktory by sa obohatili na ukor nas, ale solidnej zahranicnej firme, ktora konecne zavedie poriadok.
Toto vsak nie je vsetko, a je nad moznosti tohoto fora, aby som to tu podrobne rozpisoval. Ak mate zaujem o diskusiu, mozete ma kontaktovat kedykolvek mailom.
Webmaster