Srdečne pozdravujem všetkých návštevníkov stránky. Bol som v Prahe a mal som možnosť osobne sa presvedčiť o funkčnosti ich mhd. Ked som to porovnal s Bratislavou, skoro som sa začal hanbiť. Perfektne udržiavané vozidlá, ako električky tak aj autobusy, presné odjazdy zo zastávok, perfektne upravení vodiči i vodičky, odetí v rovnošatách.(Nie ako u nás). Špeciálne som sa zameral na grafitty, no na moje veľké prekvapenie nenašiel som ani čiarku. Rovnaké to bolo i na budovách v centre mesta. Zážitkom bolo vidieť novú súpravu metra, ktorá mi iba tesne unikla pri prestupe. A čo nočné linky? Jazdia v dostatočnom množstve i rozptyle a ich kapacita sa mi zdala vyhovujúca. Pôsobivo vyzerá i jazda električiek popod dom na Malostranskom námestí. Mal som šťastie a vydel som i brúsiace vozidlo Schorling, ktoré v súčastnosti slúži na výcvik a kondičné jazdy pre vodičov historických električiek.(Vypravuje ho vozovna Pankrác)
Odporúčam vám navštíviť Prahu aj pre možnosť vidieť prototypovú T II, ktorá do roku 1978 premávala v Bratislave. Toto vozidlo s evidenčným číslom 6002 je zrekonštruované s maximálnou citlivosťou a precíznosťou. Dúfam, že rovnako bude v budúcnosti vyzerať aj naša 215-ka.
Odporúčam vám navštíviť Prahu aj pre možnosť vidieť prototypovú T II, ktorá do roku 1978 premávala v Bratislave. Toto vozidlo s evidenčným číslom 6002 je zrekonštruované s maximálnou citlivosťou a precíznosťou. Dúfam, že rovnako bude v budúcnosti vyzerať aj naša 215-ka.
Majkl
V podstate si myslím, že na súčasnom stave má podiel aj magistrát (v kladnom (-neviem, ktoré mesto dáva miliardu ročne na MHD) i zápornom slova zmysle (obmedzenie výkonov vo verejnom záujme)), ale aj DPB sám, lebo CP sú zle zostavené. Neviem prečo chodí zo Šafka (16.45) 95 a 88 v tej istej minúte a potom 10 min. nič. (všetci sa narvú do 95 a 88 ide skoro prázdna).