Páni srdečne Vás po dlhšej dobe zdravím. Stránky vyzerajú lepšie a lepšie každým dńom. Chcel by som odpovedat na niekolko otázok, ktoré som prečítal v diskusii. TeBeCe reklamu má aj 7719. Je zhodná s 7704. Prvá TEŹ-ka už jazdí, ale drážny úrad vydal povolenie pre tieto vozidlá iba na trati Poprad-Starý Smokovec-Tatranská Lomnica. Zapríčinené je to profilom trate a malým polomerom oblúkov. Na úprave trate po Śtrbské Pleso sa pracuje. Juro, som rád, že existuje ešte niekto, kto si pamatá dielńu DP na Záhradníckej, ktorá bola akýmsi vývojovým strediskom na prerábku vozidiel na pohon zemným plynom. Potom prišiel nejaký "inteligent", projekt zrušil, lebo je ekonomickejšie a ekologickejšie prevádzkovat autobusy na naftu. Po rokoch ma prekvapila až EKO Karosa, ktorá jazdí na 82. Tu vidno, kolko peńazí má DP, že vybudovaná centrum nechali zaniknút. Dnes tam nájdete iba prázdny areál, strážený služobným psom. Fotky z výlolaje na nábreží dodám po vyvolaní filmu. Dúfam, že budú dobré.
Spectre
My sme si nikdy nemysleli, ze vsetko je super. Naopak, ak si stranky pozries lepsie, najdes tam mnoho kritiky. My ale kritizujeme samotne priciny problemu - je pekne nadavat, ze tu chodia sroty, ale tym si nepomozes. Ja tiez s touto situaciou nesuhlasim, ale co narobim? Nic! Tu nejde o to, ci uznavame DPB, alebo nie. To mas tak, moze byt clovek, ktory sa zaujima o lokomotivy, ale vobec nemusi byt spokojny so sluzbami istych zeleznic. Ohladom pokazenych novych Ikarusov hadam len tolko, ze v podmienkach, ake su u nas by sa skor, ci neskor pokazil aj ten najodolnejsi voz. Nemyslim si vsak, ze by u nas jazdili vraky - to je trochu prehnane. Taktiez som dobre nepochopil to s ohrozenim verejnosti. Tu ma napadaju jedine Karosy, ktorym nefunguju zamky na dverach - to moze byt, a je nebezpecne. Ako perlicku dodavam, ze bola doba, kedy boli bezne B732 s prehrdzavenou dierov v schodoch - jednoducho keksiky chrum chrum. Teraz som vsak taku Karosu uz dost dlho nevidel, a je mozne, ze ju nahradil niaky SOR. Ale k veci: Ine stare vozy urcite neohrozuju cestujucich. To, ze byva napr. v linkach 201, 83 a pod. natresk je len a len vina zlych intervalov ---> DPB ---> Magistrat, ktory urcuje vozokilometre. Ja osobne nemozem za to, ze vysoko postaveny funkcionari mesta uprednostnuju auta pred MHD. Je to postavene na hlavu, ale na zvratenu logiku sme uz na Slovensku zvyknuti.
A pointa??? - Stav sa nezmeni odvolanim jedneho riaditela, alebo zvolenim jednej strany. Treba zmenit cely system, k comu sme bohuzial nedospeli a moc skoro to neocakavam. Alebo zeby predsa.........