Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #121334:
To mi je jasné. Len akoto, že taká volovina v tom návrhu prešla? To ten magor dostal len ulice bez stavebných objektov alebo to ignoroval?
Reakcia na: Mike #121332:
Hlavne čo by určite bolo pozitívne keby sa 41 vrátila do intervalu 15/30/15//30. Pre cestujúcich zo stanice je 41 zaujímavá po Búdkovú maximálne, ďalej určite dajú prednosť 93 na Hodžko a odtiaľ trolejbusmi 203,207 a 208. Z druhého konca keby premávala až na Hodžovo, tak by ju využívali popri trolejbusoch ľudia ako alternatívu. Len mi nenapadá kde by sa tam 41 na Hodžku otočila, keď je to umožnené len pre vozidlá prichádzajúce od Nám. 1. mája a potom pre tie čo prichádzajú od Staromestskej. Jedine, žeby linka šla potom k Zochovej a po Zochovej, Kozej alebo Zámockej by odbočila späť k Šulekovej na trasu k Hlavnej stanici.
Reakcia na: intony #121331:
Ja som o Dunajskej rozprával už raz a navrhoval som to tak aby z Rajskej ostala slepá ulička, teda autá by odbočovali len do Cintorínskej alebo by parkovali v tej slepej uličke, ďalej by bol povolený len kolmý prejazd cez električkové koľaje - križovatka Lazaretská x Dunajská. Keď už sme o tom hovorili, tak bolo by na Prievozskej a Gagarinovej dosť miesta pre električku? A ako by to vyzeralo s pokračovaním do Vrakune? Je na Vrakunskej dosť priestoru?
Reakcia na: S499.1023 #121351:
Keď som bol ešte 16-ročné šialené decko, samozrejme, nesmie sa brať vážne a myslím, že sa ani nedá ?
Reakcia na: MatejBA #121349:
Ale linky si v podstate netreba všímať, idem tam hlavne o rozsah zatrolejovania ?
Reakcia na: intony #121348:
Pripadá mi to ako výtvor šialeného schotouscha.
Reakcia na: intony #121348:
Akoze take sci-fi som nevidel - aby 32 a 33 koncili na ASMN ale isli 2 roznymi smermi 😃
Reakcia na: JamaVOku #121346:

topic off
mam pocit ze sa vozime v jednom vytahu ? ? ?
topic on
Reakcia na: Ike #121345:
Nie, ja by som bol rad 🙂 Podľa mňa by boli trolejbusy prímestské oveľa lepšie ako busy. Len výstavba trate e drahá..

810zssk: lukas.trochta@gmail.com
Topic on
Reakcia na: JamaVOku #121343:
je nieco zle na primestskej trolejbusovej linke?
Reakcia na: JamaVOku #121343:
Necitas? Pisem ze ta Zahorska sa mi uz moc nepozdavam.. Mimochodom, v IDS JMK je aj primestska trolejbusova linka a funguje to celkom dobre..

Mimochodom, neviem ci ti dosiel mail, ale ak nie, tak mi napis aky mas FUNKCNY mail, chcem ti poslat jednu vec... diky moc a sorry za OT.
Reakcia na: 810zssk #121340:
chces byt jak na kryme? to uz rovno mozme dat trolejbusy do malaciek, cez pernek a pezinsku babu do pezinka a racu do BA 😃
Reakcia na: 810zssk #121338:
4.etapa Lamac - Stupava, zavedenie linky Stupava - ASMN podla koncepcie BID.
Reakcia na: Petto #121339:

2. Ved ta 37 by nemusela byt trolejbusova. Dalsia moznost je neskorsie zatrolejovanie Zahorskej Bystrice, ale to sa mi uz moc nepozdava (hoci soto by to bolo dobre 🙂 )
3. L63 tych zastavok az tak vela nevynechava a pri najhorsiom by uz expresna nebola.. co by som osobne za tragediu nepovazoval.
Reakcia na: 810zssk #121338:

1.etapa -fajn , podla mna tak by mal uvazovat DPB ako ty a nie ukoncovat znovuzrodenu 133 (sice abusovu )dakde pri nedostavanej Eurovey or NSND -t.j. dat ju az na ASMN
2.etapa - neviem ci mame peniaze na rozhadzovanie na nakup plnohodnotnych duobusov,ale napad to nie je zly
3.etapa - ak by bola 63 tbusova ,tak sa obavam o jej expresny charakter.
V suvislosti s touto debatou som uvazoval o rozsirovani dopravy v zapadnej casti mesta a osobne by som bol za taketo rozsirovanie trolejbusov:
1. etapa: Molecova - Novy most - ASMN; Lafranconi - Patronka
Zatrolejovanie linky 32 a perspektivne tiez novej linky DD - centrum.

2. etapa: Patronka - Lamac (vratane zachadzky k Tescu Lamac)
Zatrolejovanie linky 30 s moznostou obsluhy 37 duobusmi (tym myslim duobusmi a nie "duobusmi")

3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova. Samozrejme 63 nema dostatocny interval na trolejbus, ale trate by mohli aj ine linky (napriklad 205 Letisko - Centrum, presmerovana 61 ci niektore trolejbusy, ktore teraz idu cez Kramare).

Podotykam ze navrh obsahuje iba trate tykajuce sa zapadnej casti mesta (okrem letiska, ktore suvisi s L63).. ostatne trate nie su zahrnute.
Reakcia na: intony #121330:
Co sa tyka 147, tak ma napadla aj taka moznost ze potiahnut to na Patronku (pripadne Hrobonovu).. ale neviem ci by sa to stihalo..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.