Teším sa (dúfam, že budú) na podrobné cestovné poriadky nočných liniek na Štedrý deň a Silvestra. Určite hlavne tie silvestrovské mnohým padnú vhod. Ale zdá sa mi, že je nejak ticho okolo silvestrovských osláv v meste. Žeby opäť nebezpečné a nekultúrne bláznenie? Verím, že uverejníte aj posledné a prvé odchody denných liniek z konečných zastávok v tieto dni.
Neviete ako to bude s cestovným pre dôchodcov nad 70? Pokiaľ viem, na železnici budú aj naďalej cestovať na evidenčný lístok 1 Sk za každých započatých 50 km (ak sa mýlim, opravte ma). A čo SAD?
Sci-fi: Čo si myslíte napr. o linke č. 173, ktorá by v špičke išla z Dúbravky-Pri kríži cez zastávky Homolova, Štepná etc., na Alexyho by sa napojila na 35 a pred Lamačom by odbočila na diaľnicu a raz-dva-tri by bola na Patrónke? Pokračovať by mohla napríklad ako 92, stála by pri Inchebe a Auparku a pokračovala cez Prístavný most do Podunajských Biskupíc príp. Vrakune. Myslím, že aspoň po Patrónku by to ľudia, ktorí sú odkázaní len na 83 (Štepná) uvítali. Je to však nereálne...
Hmm, nebolo by zaujímavé, keby v lete chodil autobus aj na Kačín ako kedysi? Ale niet asi pre koho...
Neviete ako to bude s cestovným pre dôchodcov nad 70? Pokiaľ viem, na železnici budú aj naďalej cestovať na evidenčný lístok 1 Sk za každých započatých 50 km (ak sa mýlim, opravte ma). A čo SAD?
Sci-fi: Čo si myslíte napr. o linke č. 173, ktorá by v špičke išla z Dúbravky-Pri kríži cez zastávky Homolova, Štepná etc., na Alexyho by sa napojila na 35 a pred Lamačom by odbočila na diaľnicu a raz-dva-tri by bola na Patrónke? Pokračovať by mohla napríklad ako 92, stála by pri Inchebe a Auparku a pokračovala cez Prístavný most do Podunajských Biskupíc príp. Vrakune. Myslím, že aspoň po Patrónku by to ľudia, ktorí sú odkázaní len na 83 (Štepná) uvítali. Je to však nereálne...
Hmm, nebolo by zaujímavé, keby v lete chodil autobus aj na Kačín ako kedysi? Ale niet asi pre koho...
Igorko
Takže drobné opravy:
T3:
vyzbroj TR37 - to je snad klasicky zrychlovac ÁNO
TV1 - tyristoy (bez rekuperacie), maju ako jedine T3ky na streche brzdove odpory
TV8, TV12 - dalsie tyristory (bez rekuperacie ?) TV8 rekuperuje, TV12 je len interné označenie DPB, je to drobná úprava TV8, ČKD ich expedovalo ako TV8
TV14, EVPU - tranzistorove zalezitosti s moznostu rekuperacie TV14 je jednosmerná EVPÚ je striedavá výzbroj
do T3ojok sa dava uz aj Progress, ci nie - budu mat potom tie eliny aj rekuperaciu? ÁNO
K2:
UA12 - zrychlovac, aky je dovod ze je tam ina vyzbroj ako v zrychlovacovych T3kach? Ťažšie vozidlo, horšia adhézia, zrýchľovač sa vytáča dvakrát.
TV14, TV Progress - tranzistory s rekuperaciou. Je medzi nimi dajaky podstatny rozdiel ? Nie zásadný TVP je prakticky pokračovaním vývoja TV14 po krachu ČKD tými istáými ľuďmi u Alstomu/Cegelecu.
T6:
TV3 - tyristory (bez rekuperacie ?)
TV13 - tyristorova s rekuperaciou ? (brzdove odpory na streche) - opäť BA špecialita, je to len TV3 s RCT tyristormi
I.