Martin: Ked sme to, ze nefunguje hlasenie zastavok, opakovali uz ixty krat jednemu panovi z DPB, odkazal nas na ing. Kovaca, ktory to vraj ma na starosti. Ibaze my tu nie sme na to, aby sme tam chodili od dveram ku dveram a upozornovali na to, co uz davno musia vediet. Vo vozovniach s tym vraj nevedia pohnut, aj ked nejake pokusy tu uz su - vid 3515 a 3518. Ale naco je komu hlasenie zastavok, z ktoreho clovek pocuje iba gong a ak silno napne usi, tak aj "Nasleduje..." a zvysok je uz tak slabo, ze si ho kazdy aj tak musi "vypocut" na displeji...
Aspon ze tam sedia aj ludia, ktori svoju pracu robia dobre a aj sa s nimi dobre vychadza.
Aspon ze tam sedia aj ludia, ktori svoju pracu robia dobre a aj sa s nimi dobre vychadza.
Igorko
Takže drobné opravy:
T3:
vyzbroj TR37 - to je snad klasicky zrychlovac ÁNO
TV1 - tyristoy (bez rekuperacie), maju ako jedine T3ky na streche brzdove odpory
TV8, TV12 - dalsie tyristory (bez rekuperacie ?) TV8 rekuperuje, TV12 je len interné označenie DPB, je to drobná úprava TV8, ČKD ich expedovalo ako TV8
TV14, EVPU - tranzistorove zalezitosti s moznostu rekuperacie TV14 je jednosmerná EVPÚ je striedavá výzbroj
do T3ojok sa dava uz aj Progress, ci nie - budu mat potom tie eliny aj rekuperaciu? ÁNO
K2:
UA12 - zrychlovac, aky je dovod ze je tam ina vyzbroj ako v zrychlovacovych T3kach? Ťažšie vozidlo, horšia adhézia, zrýchľovač sa vytáča dvakrát.
TV14, TV Progress - tranzistory s rekuperaciou. Je medzi nimi dajaky podstatny rozdiel ? Nie zásadný TVP je prakticky pokračovaním vývoja TV14 po krachu ČKD tými istáými ľuďmi u Alstomu/Cegelecu.
T6:
TV3 - tyristory (bez rekuperacie ?)
TV13 - tyristorova s rekuperaciou ? (brzdove odpory na streche) - opäť BA špecialita, je to len TV3 s RCT tyristormi
I.