J: tie jazdne casy su dost diskutabilne, ja sa napriklad pohybujem po trasach kde cesta autom ma vyde na neakych 15 - 20 minut a cesta busom na takmer hodinu (trasa dolne hony - petrzalka, co je myslim dost velky rozdiel), pripadne este z dolnych honov do ruzinovacez weekend, kde ked mi dojde bus tak som tam sice za neakych 10 minut (ak neratam slapanie na bus a obvzlast z busu dalej 2 zastavky po trase nechodiacej 78 (pri poslednej debate o weekendovej 78 sa napriklad nepacil subeh 4 resp. 5tich zastavok s trolejbusom)), ale ze ten bus ma 40 minutovy interval, tak to si radsej rozmyslim a ked mam moznost, idem autom... (totiz ak mi jeden zdrhne tak kym druhy dojde, tak to uz dojdem na miesto urcenia pomaly aj pesi... a to patrim medzi ludi co na auta nadavaju a najradsej by ich vyhostili z mesta...)
KLF
auto: pohodlie vnutri, rychlejsi presun do ciela cesty.
elina: nestojim v zapchach (zato stojim na kazdom rohu a to je casovo podstatne dlhsie ako zapchy), nemusim davat pozor na dopravu, spravam sa ekologicky
Ekonomika: cesta v ramci mesta ma vyjde autom aj elektrickou zhruba rovnako (zanedbatelne rozdiely). Za auto si platim rocne "pausaly", ktore by som platil, aj keby som autom nejazdil. Varianta - nevlastnit auto - osobne pre mna neprijatelna. Dovody: auto potrebujem, doslova by som sa bez neho nezaobisiel + zanedbatelny dovod - strasne rad jazdim.
Toz... neviem. Z toho jasneho vypisu pre mna vychadza zatial v BA jednoznacne lepsie auto. ALE!!!
Je tu riesenie: Ujo Durkovsky nakupi pre BA rychle supravy (trebars ake su v Strasburgu, Viedni....), da zrekonstruovat trate, aby tie rychle supravy po nich rychle jazdili, nebudem sa tam tlacit (pojde to kazdych 3-5 minut ako metro) a v cieli budem rychlejsie (minimalne rovnako rychlo) ako autom za porovnatelnu cenu.
Toto je podla mna JEDINE riesenie. A ani metro netreba mozno.