Vladimir: No jasne, ved vyhody a nevyhody auta a MHD su jednak subjektivne a jednak casto zavisia od okolnosti.
Aj ked si myslim, ze zvacsa vitazia vyhody aut
. Najma, co sa casu tyka.
Ale najlepsie by bolo, keby si clovek mohol taxiky dovolit tak casto ako MHD.
Aj ked si myslim, ze zvacsa vitazia vyhody aut

Ale najlepsie by bolo, keby si clovek mohol taxiky dovolit tak casto ako MHD.
KLF
auto: pohodlie vnutri, rychlejsi presun do ciela cesty.
elina: nestojim v zapchach (zato stojim na kazdom rohu a to je casovo podstatne dlhsie ako zapchy), nemusim davat pozor na dopravu, spravam sa ekologicky
Ekonomika: cesta v ramci mesta ma vyjde autom aj elektrickou zhruba rovnako (zanedbatelne rozdiely). Za auto si platim rocne "pausaly", ktore by som platil, aj keby som autom nejazdil. Varianta - nevlastnit auto - osobne pre mna neprijatelna. Dovody: auto potrebujem, doslova by som sa bez neho nezaobisiel + zanedbatelny dovod - strasne rad jazdim.
Toz... neviem. Z toho jasneho vypisu pre mna vychadza zatial v BA jednoznacne lepsie auto. ALE!!!
Je tu riesenie: Ujo Durkovsky nakupi pre BA rychle supravy (trebars ake su v Strasburgu, Viedni....), da zrekonstruovat trate, aby tie rychle supravy po nich rychle jazdili, nebudem sa tam tlacit (pojde to kazdych 3-5 minut ako metro) a v cieli budem rychlejsie (minimalne rovnako rychlo) ako autom za porovnatelnu cenu.
Toto je podla mna JEDINE riesenie. A ani metro netreba mozno.