Ja neviem naco nam je zastavke Chlumeckeho. A v Karlovke to vobec nemyslim tak ze sa zastavka zrusi. Ale tak, ze linkou 12 nebude obsluhovana. Napr. Karlova Ves, Lackova, Sgnerova. Do grafikonu sa to spracovat da. Ostatne linky tam stat budu. Ked chce ist niekto z Dubravky do mesta, tak pojde 12-kou, ktora sa takto urychli mozno aj o 4 minuty. Kto chce ist z Dubravky na jednu z tych zastavok kde 12 nestoji, pojde linkou 1. Opacne to plati tiez. Veim si to takto predstavit. Ale podmienka k tomu je plna preferencia elekriciek uz od Dubravy, aby sa dali dodrzovat jazdne doby. Okrem toho treba vodicov (najma KRABUSTOV) naucit ze sa ma jazdit na cas, lebo su taki co meskaju aj 5 minut a vobec ich to netrapi. Alebo zase taki, co s linkou 9 tahaju z konecnej na zastavku Karlova Ves uz 3 minuty pred odchodom a potom v nej vetraju. Ak dojde nejaky voz z Dubravky tak tam musi cakat. Co pije krv nie len vodicovi, ale aj cestujucim.
tr3mp
Kolko su naklady na vystavbu 1km dvojkolajnej elektrickovej trate (kolajnice, vedenie) a kolko stoji km trolejbusovej trate (to by sa dalo zistit takmer v dnesnych cenach, keby niekto vedel cenu novej trate na Kramaroch)??? Tak by sa dalo krasne porovnat, aj ked nie uplne presne, co by stali obe riesenia DD.