Co sa tyka chronometrazi su fakt blbo spravene, ved len napr taka 20-tka:
Z Opletalovej na ZST DNV by to malo podla cestaku trvat 2 min. No hej da sa to stihnut iba ak nestoji autobus na nijakej zastavke pred tym.
Alebo z Milana Marecka na zastavku Polnohospodarske uc. by mala byt jazdna doba 3 min. za 3 minuty sa to neda stihnut ani keby v DNV jazdili HoverKarosy!
Ale zasa taka 70-tka tam by mali vodici jazdit prnajmenej tak 30-40 km/h,aby nemali strasne velky nabeh.
Z Opletalovej na ZST DNV by to malo podla cestaku trvat 2 min. No hej da sa to stihnut iba ak nestoji autobus na nijakej zastavke pred tym.
Alebo z Milana Marecka na zastavku Polnohospodarske uc. by mala byt jazdna doba 3 min. za 3 minuty sa to neda stihnut ani keby v DNV jazdili HoverKarosy!

Ale zasa taka 70-tka tam by mali vodici jazdit prnajmenej tak 30-40 km/h,aby nemali strasne velky nabeh.
Kami
Tulenique: ja mam S120 a porazim kazdy bus okrem MB Varia. Odkedy som zazil suboj (ozajstny) B941E vs B932E, tak zacinam pochybovat ci by som 941E porazil.
Nezalezi od vykonu, ale od sprevodovania. Vid Tico.
Este ma zarazila veta o kratkych autobusoch so specialnou prevodovkou. Vsak Dracik tam bez vahania ide na 3ke. Navyse Voith na zelanie upravi prevody - niekde v Cechach tym behaju v kopcovitom terene.
V ramci existujuceho vozoveho parku DPB zrejme naozaj nie je vhodny klbovy autobus.