Nikde tieto taky zoznam nenajdes, lebo je to prisne tajne (samozrejme minimalne polovica diskutujucich ten zoznam ma) a keby to DPB zverejnil tak Dopravny podnik do dvoch dni bude musiet zatvorit, lebo cestujuci by taketo infomacie zneuzili. Presne tak isto by zneuzili ake su vzdialenosti medzi zastavkami v metroch a podobne informacie.
Pričom v civilizovaných krajinách sa to rieši použitím vyššieho výložníka, nižším zavesením troleja, použitím dorazových svoriek ale nie touto zvrátenosťou, ktorá úplne rozhodí parametre trakčného vedenia.
"Ten semafor tam samozrejme neslúži ako 'výložník' - trolejové vedenie je naň pripevnené len kvôli tomu, aby bolo zabezpečené, že sa nedotkne konštrukcie semaforu. Je to úplne normálne a nevyhnutné riešenie. "
- Ak príde silný vietor a ten semafor začne kmitať, neviem neviem, či nepôjde celé vedenie na križovatke dole. ?
Prečo sä všetky 25Trky také špinavé vzadu? To stiehla ta špina zo strechy keď začalo pršať? ? Alebo je to spôsobené tým, že na trati nejazdilo nič 3 dni??
Dosť pochybujem, že sa takéto riešenie ešte niekde vo svete nachádza. Tento "patent DPB" (viď môj príspevok na vedlajšom fóre) určite po krátkej chvíli dráhový úrad zatrhne a výložník s návestidlami (pre nechápavých so semafórmi) bude musieť byť preložený na pravú stranu.
Ja by som v suvislosti s debilmi za volantom chcel pochvalit policajtov ktory dnes opat davali pokuty tym co mali zaujem prejst cez Jegeho na Zahradnicku. Len tak dalej!
Určite to nie je normálne ani nevyhnutné riešenie, a to hlavne preto, že to zvyšuje zraniteľnosť vedenia (semafor nie je až taký pevný ako trakčný stožiar, stačí, že doň vrazí auto a môže byť strhnuté celé vedenie). Riešením by bolo, keby bol ten semafor premiestnený tak, aby nehrozilo, že dôjde k jeho styku s trolejovým vedením. Videl si už takéto riešenie niekde vo svete?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023