A keď tu už kecáte o tom aký treba vodičík na električku a tak alebo kto ju má či o čom (čítal som zbežne) tak čo je vlastne náročnejšia práca? Riadiť nejaký bus kde sa vlastne stále na tej istej trase odohráva niečo nové (cestná situácia) alebo vodič električky, ktorý ide stále rovnako a max. sa mu pripletie do cesty auto na priecestí alebo tak...? Niekde som čítal, že práca vodiča električky je únavná a náročná práve kvôli tej rovnajkej trase... Zaujímal by ma názor niekoho kto ma skúsenosti alebo tak...
eraser
Podľa mňa by sa železnice mali z vysoka vykakať na potreby našej MHD a postaviť to na svoje gusto a nepustiť do toho tunela nič z "produkcie" nášho bordelárskeho dopravného podniku. Stavajú to železnice a mesto sa len chce na to priživiť. Taký mastný FUCK! Netreba nám potom sa kukať na žiadny skur*ený ksicht z DPB, magistrátu alebo domových združení a budú si na tom robiť zásluhy. Mesto za roky nepohlo ani prstom aby z Filiálky bolo niečo iné ako verejné vecká a noclaháreň pre asocálov. Jediný kto na tom preukazuje záujem sú železnice a EÚ tým, že to financuje. Riadením dopravy poverení nerobia roky nič a teraz hovoria o TEN-T akoby to bola ich práca ?