Reakcia na: Valec #111677:
No ešte nikto z nás nevie ako bude trať riešená čo sa týka zabezpečenia trate pre takú frekvenciu dopravy. A jeden TEN-T nevyrieši veľa okrem dochádzania cezpoľných do BA a tých čo budú blízko trate bývať. Takže nejak odvíjať od toho ostatnú dopravu je blbosť, tak ako si to Slávik myslí, že na tom bude celá Petržka stáť. BA si nevie dať do poriadku zatiaľ ani busy, t-busy a električky a sníva o mestskom vláčiku ? mne osobne sa zdá, že všetcia majú okolo toho veľké oči, len aby neboli sklamaní. Železnice nemajú inak nič na prímestskú dopravu pod trolejou. Má len motorové diesel 811 a 813+913 a potom 850 či ako sa číslujú tie nové diesel jednotky. Pantografy 560 dosluhujú a modernizovať sa sotva budú, takže skôr než vypukne eufória z tej trate, opýtajme sa železníc čo na tú trať dajú. Žeby nám sem Rakúšania z dobrej duše na oplátku za 901 posielali S. Talenty až do Pezinka alebo Rače? ? Takisto by sa bolo vhodné treba opýtať, DP či po rozšírení električkovej siete do Petržalky nakúpia dačo typu Škoda15T alebo zas dačo vysokopodlažné, prípadne modernizované vykopávky minulých desaťročí ? (česť T3 a T6A5, ale od začatia ich výroby prešlo viac než 15 rokov, v prípade T3 aj 25 plus porovnnie kde sú ostatné mestá s električkou a my 


810zssk