Reakcia na: djscorpion #111632:
Sam si to presne pomenoval. Problem nie je v elektricke ale v hustote zastaviek. Co brani medzi jednotlivymi zastavkami elektriciek dat rovnaky rozdiel ako pri metre? Okrem populizmu..
A postaviť pod Dunajom tunel pre TEN-T a potom ešte pod ním druhý pre metro by bolo treba.
?
ale v podstate by sa meskat nemalo maximalne 2 minutky ?
? ? ? ?
Valec
Na metro nemá Bratislava dosť cestujúcich, aby zaplatili všetko to, čo pri metre na rozdiel od električky potrebuješ naviac (okrem samotnej výstavby sú to napr. náklady na osvetlenie, eskalátory.....)
"Ľudia, ktorý cestujú električkami by mohli ísť pohodlne do metra (počas leta by na nich nemuselo pražiť slnko), ale hlavne by sa dostali skôr tam, kam potrebujú."
Prečo si myslíš, že by sa dostali rýchlejšie? Však metro by nestálo na každom rohu tak ako električka, čiže aj zastávka či stanica by boli ďalej. Takže časovú výhodu by si stratil buď čakaním na doplnkovú dopravu, alebo dlhším peším presunom. To by si musel mať začiatok aj koniec cesty blízko stanice metra, alebo aspoň cestovať na opačný koniec mesta. Napr. z Petržalky do centra (alebo hoc aj na stanicu) by to metrom rýchlejšie vôbec nebolo.