Už koncom júla som tvrdil, že trať od križovatky Záhradnícka ¤ Jégeho až po zast. Slovanet nie je rovná. Spôsob, akým to robili, čiže najprv položili koľaje na nejaké kamene, potom tam pridali nejaké inštrumenty a tak zaliali betónom, je pre mňa podivný a netuším, kde sa takto stavala naposledy električková trať?!
Takto to vyzeralo ešte pred betonážou pod koľajami:
http://imgs.sk/images/niejpg-47606.jpg
Takto by to malo byť - s VÚIS panelmi:
http://imgs.sk/images/anojpg-47605.jpg
Takto to vyzeralo ešte pred betonážou pod koľajami:
http://imgs.sk/images/niejpg-47606.jpg
Takto by to malo byť - s VÚIS panelmi:
http://imgs.sk/images/anojpg-47605.jpg
: teraz oblasť ako sa hovorí bohu za chrbtom kde je krásna zeleň a pod. môže veľmi rýchlo nahradiť dáky polyfunkčný komplex, nakoľko sa to stane atraktívne miesto pre investorov pre rýchly prístup z Rakúska. Vypalovacie práce zatiaľ stačili dosiahnúť iba na areál Matadoru, takže sám uvažujem či otvárať si ústa pre rýchle spojenie za cenu toho, že nadobro zničia zas ďalšie hektáre zelene stojí za to. Konec koncov do Kittsee chodí vlak, tak aspoň nedostane IAD zas eso do ruky. Možno Rakúšania majú predtuchu ako by to prepojenie BA cez Kopčiansku dopadlo.
Podla mna by to uplne kludne mohlo jazdit pod most.. ALE podstatne je ze kto to zaplati.
Peon
A veď som v #111396 písal, že Rakúšanov v tomto začínam chápať, že si nechcú nechať po tej ceste jazdiť húfy áut. Ale autobus premávajúci párkrát denne by im snáď neprekážal...
Re #111405 eraser: Ale to by bol na území Petržalky dosť veľký súbeh s MHD, čo by hlavne z eknomického hľadiska nemuselo byť dobré. A keby to aj išlo až do centra mesta a bola by vylúčená doprava vrámci BA (podobne ako na 901-ke), tak ľuďom by sa to iste nepáčilo...