Už koncom júla som tvrdil, že trať od križovatky Záhradnícka ¤ Jégeho až po zast. Slovanet nie je rovná. Spôsob, akým to robili, čiže najprv položili koľaje na nejaké kamene, potom tam pridali nejaké inštrumenty a tak zaliali betónom, je pre mňa podivný a netuším, kde sa takto stavala naposledy električková trať?!
Takto to vyzeralo ešte pred betonážou pod koľajami:
http://imgs.sk/images/niejpg-47606.jpg
Takto by to malo byť - s VÚIS panelmi:
http://imgs.sk/images/anojpg-47605.jpg
Takto to vyzeralo ešte pred betonážou pod koľajami:
http://imgs.sk/images/niejpg-47606.jpg
Takto by to malo byť - s VÚIS panelmi:
http://imgs.sk/images/anojpg-47605.jpg
Peon
A veď som v #111396 písal, že Rakúšanov v tomto začínam chápať, že si nechcú nechať po tej ceste jazdiť húfy áut. Ale autobus premávajúci párkrát denne by im snáď neprekážal...
Re #111405 eraser: Ale to by bol na území Petržalky dosť veľký súbeh s MHD, čo by hlavne z eknomického hľadiska nemuselo byť dobré. A keby to aj išlo až do centra mesta a bola by vylúčená doprava vrámci BA (podobne ako na 901-ke), tak ľuďom by sa to iste nepáčilo...