Reply on: Ike #111406:
Konec koncov to si najlepšie zváži SL samo, ktoré spoje by sa oplatilo končiť inde ako na AS. Výhoda AS je, že je najbližšie zo všetkých zastávok prímestských liniek k centru a ide oditaľ dosť spojov k centru historickému (50,70,78,202,205,206 a 208).
: teraz oblasť ako sa hovorí bohu za chrbtom kde je krásna zeleň a pod. môže veľmi rýchlo nahradiť dáky polyfunkčný komplex, nakoľko sa to stane atraktívne miesto pre investorov pre rýchly prístup z Rakúska. Vypalovacie práce zatiaľ stačili dosiahnúť iba na areál Matadoru, takže sám uvažujem či otvárať si ústa pre rýchle spojenie za cenu toho, že nadobro zničia zas ďalšie hektáre zelene stojí za to. Konec koncov do Kittsee chodí vlak, tak aspoň nedostane IAD zas eso do ruky. Možno Rakúšania majú predtuchu ako by to prepojenie BA cez Kopčiansku dopadlo.
Podla mna by to uplne kludne mohlo jazdit pod most.. ALE podstatne je ze kto to zaplati.
bwd
Načo by to robili? čo by ste im už len tak mohli ponúknuť? Pár po papuli, lebo nehovoria po slovensky, ako dopadol jeden pán z Kittsee, ktorý si tu bol kúpiť minulú nedeľu štanglu cigariet a v trafike na stanici dostal ranu do hlavy, pri páde na zem si odbil jeden zub a keď ho prebrali z bezvedomia, tak tam boli železniční "policajti", ktorí odmietli zavolať tých štátnych, lebo však páchateľ už aj tak ušiel...