nepocul nahodou niekto nieco o exekucnych prazdinanch v dpmb (moznost vyrovnat pokutu bez exekucnych poplatkov)? vraj nieco take bolo teraz v auguste.. vie niekto nieco o tom?
ta kriva trat je dobra ? taka reklamacia "krivej trate" - na ktoru ma urcite DPB pravo by bola zaujimava, vratane nahrady strat sposobenych z nepremavania elektriciek - teda tak desiatky nahradnych autobusov a nafta (kedze elektrina je asi zazmluvnena dopredu a asi aj lacnejsia)... keby v trnavskej stavebnej spolocnosti ci kto to staval neboli nejaky znami magistratu a DPB tak by sa mohlo ukazat ci sme pravny stat a ci to da stavebnik do stavu aky mal byt a nahradi vsetky vydavky na nahradne autobusy a naftu - co su naklady mozno aj v desiatkach milionov...
Konec koncov to si najlepšie zváži SL samo, ktoré spoje by sa oplatilo končiť inde ako na AS. Výhoda AS je, že je najbližšie zo všetkých zastávok prímestských liniek k centru a ide oditaľ dosť spojov k centru historickému (50,70,78,202,205,206 a 208).
DPB dostal niekoľko krát pozvanie na rokovanie o zavedení linky do Rajky. Odpovedali, že sa na rokovaní zúčastnia. Zúčastnení boli : organizátori petície, starosta Rajky, Čuňova, Rusoviec a myslím, že aj Bezenye dokonca.
Nezúčastnení : DPB
Na DPB som písal o linke do Rajky. Odpoveď bola, že nedostali žiadne pozvanie a, že keby bolo tak sa veľmi radi zúčastnia. Napísal som naspäť, že pozvanie dostali a nezúčastnili sa.
ODPOVEĎ aká došla bola plná nervných vyjadrení o tom, že som pána "Wajgla" urazil a pod, že je to vymyslené z mojej strany a z ich strany.
Ešte si myslíš, že DPB má na dačom záujem? Ich nemôžeš z ničoho obviniť, všetko to sú nedoknuteľní zlodeji, ktorých nemôžeš z ničoho obviniť. Ako sa postavili k obvineniam v BA novinách o tom, že tender na klbáky vyhrá SOR. Klasicky Kadnár, že nevie o ničom, že je to vymyslené. A načo potom čakáme teda? DP drží len veľkohubé vyhlásenia ako je všetko v procese príprav...V PROCESE PRÍPRAV NA ĎAĽŠIE VOĽBY, aby mohli argumentovať ako potrebujú zas 4 roky aby dokončili to v čom pokračovali...ABY ÚPLE DO*URVILI ČO SA DÁ. Nemáme ani najmenší záujem aby dokončili čokoľvek v čom pokračovali lebo je to všetko na nič, zbytočné, akutá ťahajú toto mesto dolu vodou.
ale spolocna konecna - napr na AS, ma velky vyznam z toho hladiska, ze ked cestuje cestujuci z Čataja do Stupavy, nemusi vyuzit DPB, cim by sa jeho cesta predlzila a predrazila. Netvrdim ze primestske spoje musia na AS koncit avsak som za to, aby tu mali zastavku, priamo na nastupistiach. Ked bude BID (blazni sa raduju) tak to potom bude jedno, no teraz to vyznam ma
Spravili by to jednoducho, autobusy tej linky na trase BA - Kittsee stáli prvý krát na ŽST Petržalka, potom na Einsteinovej a potom končili pod Novým mostom, alebo pokračovať od Einsteinovej ďalej na most Apollo so zastávkou pri SND a potom Autobusovej stanici, čo by ale pre ľudí idúcich do centra bola zachádzka. Hlavne je potrebné (aspoň podľa mňa) odstrániť dogmu ukončovania všetkých prímestských spojov na Autobusovej stanici. Keby napr. existovala električková trať cez Trnavskú na ŽST Nové mesto (konrétne na tejto trati neni vôbec jasno či má k ŽST Nové mesto prichádzať od Trnavskej po Tomášikovej trolejbus alebo električka) mohli by linky plánovaných radov 500 a 600 jazdiť k ŽST Nové mesto a odtiaľ by ľudí do mesta rozvážala električka, ktorej by sa zápchy netýkali (stredový pás na Trnavskej a dostatočne široká Tomášikova).
Myslím, že Rakúšania si nenechajú z tej "...strasse" spraviť dačo ako Šancová čo do počtu áut, ale problémom je prejazdnosť tej ulice na našej strane, ktorú mám zmapovanú a dosť široká je s bohatou rezervou až po diaľnicu a potom to tam akosi obrastá burina a vše možné takže to treba upraviť. RIZIKO : teraz oblasť ako sa hovorí bohu za chrbtom kde je krásna zeleň a pod. môže veľmi rýchlo nahradiť dáky polyfunkčný komplex, nakoľko sa to stane atraktívne miesto pre investorov pre rýchly prístup z Rakúska. Vypalovacie práce zatiaľ stačili dosiahnúť iba na areál Matadoru, takže sám uvažujem či otvárať si ústa pre rýchle spojenie za cenu toho, že nadobro zničia zas ďalšie hektáre zelene stojí za to. Konec koncov do Kittsee chodí vlak, tak aspoň nedostane IAD zas eso do ruky. Možno Rakúšania majú predtuchu ako by to prepojenie BA cez Kopčiansku dopadlo.
Najlepšie riešenie na spojenie Kittsee a Bratislavy je integrácia vlakovej a autobusovej dopravy, jednak tarifná (a za prijateľnú cenu) a takisto aj vytvorenie nadväzujúcich spojov na stanici v Kittsee.
Povedz mi preco by to DPB robil? DPB by bol len rad ze by mu pribudli cestujuci. Ked DPB nema nic proti linke Senec - Bratislava, ktoru je mozne vyuzit v ramci mesta (cize je konkurencia, aj ked slaba), tak nebude mat nic proti linke Rajka - Bratislava, neviem co zas vymyslate.
"A možno, že maďarské úrady nebudú chcieť svoj Volán pustiť na Slovensko... "
Načo by to robili? čo by ste im už len tak mohli ponúknuť? Pár po papuli, lebo nehovoria po slovensky, ako dopadol jeden pán z Kittsee, ktorý si tu bol kúpiť minulú nedeľu štanglu cigariet a v trafike na stanici dostal ranu do hlavy, pri páde na zem si odbil jeden zub a keď ho prebrali z bezvedomia, tak tam boli železniční "policajti", ktorí odmietli zavolať tých štátnych, lebo však páchateľ už aj tak ušiel...
Ad 1: To si dobre vystihol. ? Ale ten rok 2014 si, dúfam, že prehnal... Len možno tie "polená pod nohy" Volánu nebude hádzať DPB, ale napr. BSK, BID,a.s. či Ministerstvo dopravy...
Ad 2: Presne, pripravená ďalšia výhovorka sa vždy zíde. ? Predpokladám, že 91 (príp. 191) má dostatočné rezervy, hlavne ak by sa to realizovalo podľa môjho návrhu v #111237 .
Ale vlastne, veď to je na zaplakanie! ?
Čo sa Kopčianskej / Pressburger strasse týka, autám tam už teraz v prechode nič fyzicky nebráni. Iba zákazové značky sú tam...
Ale osobne si myslím, že IAD by na tej ceste predsa len mala zostať významne obmedzená.
eraser