Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #110762:
Este dufam ze pride niekto kto pride s navrhom prebudovat nejaky futbalovy stadion na hokejovy, pripadne prestavat letisko na stadion. Ani sa nenazdame, pride rok 2011 a my tu budeme mat rozostavane 4 stadiony, ktore nam budu na nic, lebo MS sa presunu. Stavba sa zastavi a o 10 rokov niekoho napadne spravit v BA majstrovstva sveta. Zas sa zacnu dohadovat ze ktory stadion dokoncia a kym sa dohodnu pridu dalsie 4 navrhy. To uz budeme mat 8 rozostavanych stadionov, ktore nam budu opat nanic lebo MS sa pre ich nedostavanie presunu. Bratislava.
sorry za OT, ale neviem ci sa smiat alebo plakat.... ? ? ? ? kazdopadne rozdychava ?

http://hokej.sme.sk/c/4049969/bratislava-bude-mat-asi-dve-moderne-hokejove-haly.html
Komunalnopoliticky offtopic:

SITA :: Ďurkovský požaduje financovanie Bratislavy štátom
http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/19519/Durkovsky-pozaduje-financovanie-Bratislavy-statom.html
"Ako potvrdil pre agentúru SITA, má eminentný záujem na tom, aby štát financoval aspoň časť funkcií, ktoré mesto zo svojho postavenia vykonáva. Ako príklad spomenul starostlivosť o ďalších okolo 180 000 ľudí prichádzajúcich denne do hlavného mesta či o takmer 60 000 študentov. Samostatnou kapitolou je podľa neho mestská hromadná doprava, pri ktorej dotujú Bratislavčania ľudí dochádzajúcich do hlavného mesta."
Reakcia na: 498.106 #110750:
Rušňová čata bola bratislavská, českej národnosti, ktorá sa za "svojím" rušňom do Bratislavy odsťahovala!
Reakcia na: ivanbuto #110721:
Dovolil som si taký návrh podať. DPB ústami sovjich predstaviteľov nemá záujem.
Na vsetkych zastavkach Zahradnicka su uz nove oznacniky. Okrem Zahradnickej smer Trnavske myto pre trolejbusy je vsade pouzity novy styl.
Reakcia na: KOLAcik #110754:
Ked ti niekto do 3 minut neodpovie tak uz su vsetci zly?

Posli ich na ba (at) imhd (dot) sk.
Reakcia na: derik #110748:

1. Opakujem, NS nie je vsade, skratka prestupy na "podradeny" system budu vzdy. Vyrazne zlepsenie by bolo vybudovanie Petrzalky, Vajnor, Lamacskej Brany + ZZ DNV - Eisnerova, pripadne este elektricky Dolne Hony a Letisko
2. Nie elektrickova siet, ale linkovanie. Odporucam pozriet tento navrh: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf - ak by sa zrealizoval, mame idealne linkovanie (cela siet s jedinym prestupom).
3. AS by sa dala riesit vlakom, letisko by mohlo mat elinu, ale je otazka ci je to ekonomicke. Skor som aj za riesenie letiska vlakom (rychlejsie spojenie po dobudovani tunela).
Reakcia na: KOLAcik #110754:
Ak myslis na forum tak nijako ak myslis do galerie tak nijako. Musis ich poslat teraz neviem na, ktory to mail... 🙂
Reakcia na: Mike #110749:
pre električky
Chcem sa spytat ze ako sa vkladaju fotky dalujem
trochu OT k dnešnému dátumu: 27.8.1964 na skušobnom okruhu Cerhenice (žst.Velim, okr.Kolín) vytvoril parný rušeň 498.106 československý rýchlostný rekord parnej trakcie - dosiahol rýchlosť 162 km/h. Touto rýchlosťou prešiel okruh 6x = cca 80 kilometrov. Ťahal merací vozeň + prototyp vozňa Aa (1.tr.) MÁV na ktorom maďarský výrobca testoval nové podvozky na rýchlosť 160 km/h.Rušeň vtedy patril depu Bratislava hl.st., aj rušňová čata bola bratislavská.
Reakcia na: derik #110748:
Áno Štúrova bude po novm obojsmerná
Reakcia na: 810zssk #110747:

1. Ja som len pisal ze nemame uceleny nosny dopravny system ale je roztriesteny na jednotlive mestske casti a ked chce clovek cestovat z jedneho kuta Bratislavy na druhy caka ho v niektorych pripadoch dost komplikovane prestupovanie.
Ja si osobne myslim, ze vsetky linky, ktore tvoria nosny system by mali mat pre cestujuceho lahko prestupne miesta, kde cestujuci nemusi slapat 5min medzi zastavkami (napr. zastavky Hlavna Stanica/Predstanicne namestie/SAV). Mne je jasne ze taketo prestupove miesta sa v BA riesit ani velmi nedaju, ale tym padom sa ani neda hovorit o nosnom systeme.

2. Sucasna elektrickova siet v BA je system odvsadial vsade co ma za nasledok viacero nedostatkov:
- vsetky elektricky z centra mesta na koniec radial sa vetsinou zhluknu cize sa elektricky neprekryvaju v 4min intervale ale vznika jeden 12min interval.
- ak dojde k poruche/nehode na jednej radiale na nejaky cas to kapacitne ochromi aj inu riadialu, nehovoriac o tom, ze elektricky pre bezneho cestujuceho v centre mesta zacnu chodit nahodne a cestujuci nevie kedy mu pride elektricka a kam ho zavezie.
Preto si osobne myslim ze najlepsim riesenim je na jednu radialu jedna linka.

3. Ja viem ze nosny system nemoze ist vsade, ale urcite by mal pokryt vyznamne miesta a velke sidliska. Ak by sme povazovali elektricky za akysi nosny system ostava nepokryta autobusova stanica a letisko, co si myslim ze su vyznamne body v Bratislave.

--------------
A este sa vratim k elektricke do Petrzalky:

- neviete nahodou ci bude Sturova ulica pre elektricky obojsmerna? Pretoze ak nie, tak to bude zabava pre cestujucich zakazdym obiehat po Jesenskeho/Nam. L.Sturova + zakruty + semafori + vyhybky

- budu po jej vybudovani existovat aj normalne prestupove uzly na autobusy? Lebo ak bude musiet cestujuci slapat 5min peso od zastavky k zastavke tak si myslim ze ten komfort cestovania elektrickou v Petrzalke bude ubohy.

- A este jeden osobny nazor, toto mesto sa nevie postarat poriadne ani o sucasnu elektrickovu siet, vela usekov je v havarijnom stave, na opravu Zahradnickej cakali cestujuci cca 5 rokov, na opravu trate v Tuneli cestujuci cakaju min. 7 rokov trat v Karlovej Vsi je od jej poslednej velkej opravy zaciatkom 90-tych rokov stale poruchova. Takze uprimnu sustrast cestujucim vyuzivajucich linku 95 pretoze po jej zmene na elektricku to bude asi zhorsenie kvality cestovania.
Reakcia na: derik #110745:

1. Nosny system moze byt aj autobus. Nie je to v meste ako BA velmi kvalitny nosny system, ale moze nim byt.
2. Elektricka by mala viest z Petrzalky priamo bez prestupu na vsetky radialy.
3. Jednym zo znakou nosneho systemu je ze nevedie vsade a vacsinou treba prestupovat na doplnkovy system.
Reakcia na: derik #110745:
Neviem odkiaľ si čerpal Tvoje informácie. Do Petržalky budú chodiť električky liniek číslo 11, 12, 13 a 14, ktoré budú zo Šafárikovho nám. pokračovať (áno, nebudeš musieť prestúpiť ani vystúpiť ? ❗) ďalej po zvyšku dnešnej trasy.
Interval všetkých električkových liniek v Bratislave je cez pracovné dni školský rok 12 minút od 5. hod ráno do 20. hod večer. 15 minútový interval majú iba cez pracovné dni prázdniny.
Električková linka z Petržalky, ktorá by končila na šafku (keď tak už oblúkom cez Jesenského a Nám. Ľ. Štúra) by nemala zmysel a ak by sa o takej uvažovalo, tak iba ako o doplnkovej k vyššie uvedeným ?
Reakcia na: 810zssk #110743:
Ano nieco podobne si myslim aj ja. Ako obycajny cestujuci si myslim ze Bratislava nema Nosny Dopravny System. Kazda mestska cast sice ma akusi nosnu,hlavnu linku alebo radialu lenze su to rozne druhy dopravy (v podstate vsetky autobusy, trolejbusy, elektricky) a tieto nosne linky navyse niesu vzajomne pospajane normalnymi prestupovymi uzlami.

Myslim ze tu elektricku do Petrzalky tazko mozno nazvat Nosnou, ked cestujuci pride na Safarikovo namestie a odtial ma uz len obmedzene moznosti dostat sa efektivne do dalsich casti Bratislavy:
Dubravka/Karlovka: pomala linka 12, interval 15min/20min
Prazska/Kramare/Patronka: neexistuje priamy prestup
Raca: linka 11, interval 15min/20min
Ruzinov: linka 14, interval 15min/20min, alebo linka 50
Vajnorska/Jurajov dvor: neexistuje priamy prestup
Trnavska/Roznavska: neexistuje priamy prestup
Dolne Hony: neexistuje priamy prestup

Tam kde neexistuje priamy prestup zo Safarikovho existuje z ineho miesta priamy prestup, kde ale buduca akoze nosna elektricka nepremava, premava tam ina linka z Petrzalky.

Ciastocnym riesenim niektorych priamych prestupov v uzle Safarikovho namestia, by bolo posunutie zastavky Mala scena k Safarikovmu namestiu.
Reakcia na: Sati #110728:
vazeny pan Satinsky, vase vyjadrenie nekomentujem, k celej zalezitosti sa budem oficialne vyjadrovat az pri piatom pive!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.