Reakcia na: eripmav #108466:
No, mne sa to nadkladanie síce nezdalo, ale nie som statik ani strojár, tak do toho nerýpem. Možno to mohlo fungovať. Zachovať sa mala železničná časť, ale keďže tá je len na jednu koľaj, bolo ju treba rozšíriť. Hovorilo sa o pozdĺžnom rozrezaní. Nadvihnutie zasa vyplýva z toho, že bolo treba dosiahnuť vyššiu plavebnú výšku.
hoppusmark01
Solarisy by sa kľudne mohli predať, ak by sme mali dosť nových autobusov..
Na druhej strane úplná unifikácia tiež nie je dobrá. Potom nastávajú obavy verejnosti z korupcie (napríklad keby SOR vyhral všetky tendre), takže úplne ideálne by bolo, ak by to bolo rozdelené 50:50 medzi dvoch výrobcov..
Čiže napr. všetky krátke autobusy v BA by boli SORy (9,5,m 10,5m, 12m), a všetky kĺbové nejakej inej značky..