Reply on: 810zssk #108468:
Samozrejme, to je pravda. Ale dala by sa docieliť aj napr. unifikáciou náteru. Lebo napr. prenajaté autobusy môžu byť úplne bez problémov od úplne iného výrobcu ako celý zbytok vozového parku-keďže komplet celú údržbu robí výrobca-majiteľ.. No a aj keď bude viac typov autobusov, môže taká "maličkosť" ako jednotný náter podstatne skultivovať celý vozový park..
Ale samozrejme, nemôžme mať takpovediac každé vozidlo od iného výrobcu..
hoppusmark01
Solarisy by sa kľudne mohli predať, ak by sme mali dosť nových autobusov..
Na druhej strane úplná unifikácia tiež nie je dobrá. Potom nastávajú obavy verejnosti z korupcie (napríklad keby SOR vyhral všetky tendre), takže úplne ideálne by bolo, ak by to bolo rozdelené 50:50 medzi dvoch výrobcov..
Čiže napr. všetky krátke autobusy v BA by boli SORy (9,5,m 10,5m, 12m), a všetky kĺbové nejakej inej značky..