Reakcia na: Ámos #105268:
To je práve to, čo neviem. ? Niektorí ľudia ma presviedčajú o tom, že to má byť LF2, niektorí že LF3. Proti LF3 hovorí absencia technicého zázemia na také dlhé vozidlo (i keď ja osobne toto považujem za dôvod z kategórie "nikdy sa to tak nerobilo"), proti LF2 hovorí zas absolútna nepotrebnosť ďalších vozidiel tejto dĺžkovej kategórie (s čím určite súhlasím, keďže podľa mňa by mali byť už aj na linku 14 nasadzované súpravy, tie K2(S) tam už nápor zvyšujúceho sa počtu cestujúcich nezvládajú). Počul som už aj o takej variante, že by sa mohli súpravy 2X Vario LF2 nasadzovať na linku 5.
S499.1023
Okrem toho nikto nepopiera, že ekonomika po prevrate klesla ale dnes je už niekde inde. Prečo je na SK tempo výstavby diaľnic také, aké je, vieme všetci - problém nie je v peniazoch. A v ČR sa rozhodne stavajú diaľnice podstatne vyšším tempom a hlavne vo vyššej kvalite ako za socíku.
Áno, časom by bolo aj v BA metro, lebo metro jednak bolo politikum, jednak bolo treba súdruhom zo ZSSR pomôcť s odberom ich najmodernejších odprásknutých metrovagónov Brill z dvadsiatych rokov. A aby sa ufinancovala jeho stavba chorou socialistickou ekonomikou, tak by sa neinvestovala ani koruna do obnovy vozového parku ani rekonštrukcií električkových tratí. Takže tak by to dopadlo.