Reakcia na: ivanbuto #104528:
vzhladom na pocet obyvatelov alias cestujucich si myslim, ze naozaj kludne vsade - komunikacie su siroke, vacsinou stvorpruhove, s dostatocnymi polomermi v zakrutach, medzizastavkove vzdialenosti tiez, vzhladom na pocty sucasnych autobusovych liniek a ich intervaly by sa tramvaj uzivila na kazdej sucasnej stvorpruhovej vnutrosidliskovej komunikacii. Panonsku ani Dolnozemsku, ako hlavne autisticke tahy neratam. vetva by sa zisla dokonca aj do tych Kopcian - obsluha zst. Petrzalka + dalsia planovana megalomanska vystavba v priemyselnej zone Kopcian si vyziada zvysenie ponukanej kapacity MHD. Ale v realite sucasnosti su akekolvek taketo napady iba snenim a sci-fi viziami ? , rovnako ako keby som hned povedal, ze tu elektricku potom z Kopcian predlzit este 5 km do centra obce Kittsee... ?
a eliny tam chodia do viac ulic ako v BA...
Max
To je samozrejme len sci-fi, ale predstavit si to viem ?
Odhliadnuc od smutnej reality, ze ak sa a niekedy ta superskvela pomalodrazna trat s rychlodraznymi parametrami vybuduje, zrejme na petrzalskej strane nebude existovat ziadne vetvenie, ktore by na niektorych miestach bolo viac nez vhodne - napr. pri Artmedii, smerujuc do planovaneho CMC Petrzalka, ktore vsak - zial - s niecim takym, ako napojenie na MHD vobec nerata. Vsak naco...
Pripadne odbocky z hlavnej trate smerom do Ovsista, na Antolsku, Kopcany, Luky, Haje... a samozrejme nezabudunut na obratisko okolo Rovniankovej 14 ?