Neviem ci je to take jednoduche a idealne ako si pan Ivan Butora predstavuje. Jeho snahu si cenim, ale treba to robit pozvolna... Myslim ze uplne prvou prioritou by malo byt poskytnutie kapacity v bezpecnych a relativne novych vozidlach. Hlavne ta kapacita je potrebna, ak by sme mali transformaciu cestujucich IAD na MHD rozdelit na fazy, tak v uplne prvej by doslova vozidla MHD mali vozdit vzduch... potom tymto vzduchoprazdnym vozidlam nastavit najvacsiu moznu mieru preferencie a az potom moze nastat obmedzovanie IAD.
V opacnom pripade nastane katastrofalny stav a sice narast cestujucich uz pri sucasne nedostacujucich kapacitach MHD... (bez preferencie rovnako viaznucich v zapchach ako IAD, a v tomto ohlade je IAD pohodlnejsie). Tito cestujuci sa potom opatovne vratia k IAD (+ mozno sa k nim pridaju aj dovtedy relativne spokojni cestujuci MHD, pretoze z ich pohladu sa situacia zhorsi). Tie bus-pruhy su celkom slusne lakadlo, no myslim si ze hlavne by sa malo vsadzat na vystavbu kolajovych trati a ich takmer absolutnej preferencii. Stavanie buspruhov tiez nie je riesenie do buducnosti, nie je dobre mat ten falosny pocit. Viem ze pan I.Butora ho nema, no vacsina poslancov si mysli ze vystavbou Bus-pruhu cinnost pre MHD konci..
Sucasna MHD, hlavne do odlahlych casti BA, kde je s nou problem je najhorsi mozny nudzovy variant dopravy - a to si myslim ze by tak hlboko MHD klesnut nemala.
ha ha ha.. sú tam fotky , na ktorých sú dva takmer hotové autobusy v červenej farbe s plynovymi flasami na streche.. takze pre koho su asi tie autobusy?
zastavenie je definovane nejak ako: "zastavenie na dobu nevyhnutnu na nalozenie a vylozenie" abo take nieco. Urcite sa mi vsak nechce preklikavat cez net ?
ok, dal som konkretny priklad obchodnu, ale zoberme si trebars obchod niekde pod slavinom... tam zasobovanie pomocou MHD nepojde...
a inak... myslim si ze ak by sa obchody na obchodnej zasobovali pomocou elektriciek, tak by to bolo velke zdraznie "osobnych" elektriciek a marce a lolovia by potom mali skutocnu pravdu...
no to praveze neviem, ci sa zasobovanie poklada ako "zastavenie" alebo ako "statie" ?
lebo nie je zasobovanie ako zasobovanie... niekedy moze nechat zasobovatel aj otoverene auto a do minuty je prec, ale niekedy tam stoji dost dlho
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
V opacnom pripade nastane katastrofalny stav a sice narast cestujucich uz pri sucasne nedostacujucich kapacitach MHD... (bez preferencie rovnako viaznucich v zapchach ako IAD, a v tomto ohlade je IAD pohodlnejsie). Tito cestujuci sa potom opatovne vratia k IAD (+ mozno sa k nim pridaju aj dovtedy relativne spokojni cestujuci MHD, pretoze z ich pohladu sa situacia zhorsi). Tie bus-pruhy su celkom slusne lakadlo, no myslim si ze hlavne by sa malo vsadzat na vystavbu kolajovych trati a ich takmer absolutnej preferencii. Stavanie buspruhov tiez nie je riesenie do buducnosti, nie je dobre mat ten falosny pocit. Viem ze pan I.Butora ho nema, no vacsina poslancov si mysli ze vystavbou Bus-pruhu cinnost pre MHD konci..
Sucasna MHD, hlavne do odlahlych casti BA, kde je s nou problem je najhorsi mozny nudzovy variant dopravy - a to si myslim ze by tak hlboko MHD klesnut nemala.