Reakcia na: fanatikmhd #103621:
V súčasnosti chodí zo stanice toľko ľudí na "elku" ? preto, že je to pre mnohých priamy spoj. Ak budú musieť prestúpiť, tak im budú kombinovať spojenie inak. Preto počítam, že ďaleko jednoduchšie pre nich bude do východnej časti mesta (kam v súčasnosti smerujú 3 zo 4 liniek) ísť napr. L201 s prestupom na Račku, Trnavskom alebo Záhradníckej. Do centra bude zasa ďaleko jednoduchšie ísť L93. SORka by zabezpečovala len lokálnu obsluhu.Navyše, ak bude prebiehať taká rozsiahla prestavba stanice ako aj priestoru pred ňou, je dosť pravdepodobné, že časť vlakov bude odklonených inde.
Ámos
Menová reforma bola jasným dôkazom krachu 1. päťročnice. V ďalšom vývoji národného hospodárstva museli nasledovať dva prechodné roky 1954 – 1955, aby sa odstránili najkrikľavejšie disproporcie a mohol nasledovať 2.päťročný plán. Napriek viacerým problémom jeho plnenie bolo pomerne úspešné, ale 3. päťročnica sa zrútila ešte v jej počiatkoch a na začiatku 60. rokov nasledovala ekonomická kríza. Ani v ďalšom období plánovaná ekonomika nepresvedčila o svojich kvalitách a prednostiach. Metodika plánovania v Československu v 70. a 80. rokoch dospela do takých absurdností, že podnikové plány sa zostavovali až v novembri toho roku, pre ktorý mali platiť, a neraz dokonca až v prvých mesiacoch nasledujúceho roka.