Reakcia na: aquila #102510:
8 osôb bolo v nejakej starej ČSTN.
nemaju akosi potrebu robit z MHD dobytcak 

aj ked na tych castych vylukach viedenskych elektriciek som sa zasmial
dovolim si tvrdit, ze tie najhorsie useky viedenskych elektrickovych trati su na tom skoro lepsie ako najlepsie useky prazskych trati
aquila
1) standardne uvadzaju v EU prospektoch 4 os/m2
2) vid vyssie, oni sa chvalia, ale stale pri 4os/m2
3) ukaz mi tu normu, kde sa to uvadza 8os/m2
4) ty si uz fakt mimo, ked tu tvrdis, ze pri obsadeni 4os/m2 ma ULF 12t na os
5) udaj o napravovych tlakoch ma zmysel prave porovnavat pri prazdnom vozidlne a nie co je konstrukcne maximum
6) preboha daj uz pokoj s tymi tvojim hausnumerami ohladne napravovych tlakoch. combino classic ma pri 31 tonach a dlzke 30,5 metra napravove tlaky 5,16 tony. co je "kusok" menej ako 6,75 tazkeho viedenskeho metra a 6,9 tony na napravu pri porschetery, ktora ma 41 200 kg. ja za to nemozem, ze skodovaci nevedia vyrobit lahke vozidlo
cize dalsi tvoj vymysleny argument aj ohladne combina ta dalej len degraduje co sa argumentacie tyka
7) a ano presne o tie pevnostne normy sa jedna, a to znaci tych