Reakcia na: pjotor #102527:
no je to relatívne. Pokiaľ sa použijú ozaj všetky peniaze na nákup tak sa môže v pohode dať do busov aj klíma, ale to by sa nesmel nikto na tej zakázke nabaliť ? takže za tie "uliate" peniaze by kľudne mohol byť každý bus klimatizovaný. Okrem toho, keď sa DPB oháňa tým ako chce skvalitňovať služby pre cestujúcich tak aj toto je jeden z možných spôsobov. Aspoň keď tu máme furt sardinkáreň nech v nej neni aj peklo a určite ani šoférovi neni najpríjemnejšie vo vyhriatom autobuse v lete.Asi 4 roky naspäť som šiel 92 do VW v lete, bolo cez 30+ vonku a kúrilo sa v nej ? pre istotu či ten dojem neni spôsobený vyhriatym busom tak som dal ruku na kúrenie a vážne kúril ako Lucifer ?
aquila
1) standardne uvadzaju v EU prospektoch 4 os/m2
2) vid vyssie, oni sa chvalia, ale stale pri 4os/m2
3) ukaz mi tu normu, kde sa to uvadza 8os/m2
4) ty si uz fakt mimo, ked tu tvrdis, ze pri obsadeni 4os/m2 ma ULF 12t na os
5) udaj o napravovych tlakoch ma zmysel prave porovnavat pri prazdnom vozidlne a nie co je konstrukcne maximum
6) preboha daj uz pokoj s tymi tvojim hausnumerami ohladne napravovych tlakoch. combino classic ma pri 31 tonach a dlzke 30,5 metra napravove tlaky 5,16 tony. co je "kusok" menej ako 6,75 tazkeho viedenskeho metra a 6,9 tony na napravu pri porschetery, ktora ma 41 200 kg. ja za to nemozem, ze skodovaci nevedia vyrobit lahke vozidlo
cize dalsi tvoj vymysleny argument aj ohladne combina ta dalej len degraduje co sa argumentacie tyka
7) a ano presne o tie pevnostne normy sa jedna, a to znaci tych