Neviete či už jazdí T3AS lebo niečo som videl pri M dopravy, na 2 alebo 8. A neviete či jazdia T3S a či chcú ešte nejake zmodernizovať?
KLF: mám rád vodičov, ktorý nechodia zo zástavok skôr ako majú, lebo keď má meškanie dá sa tie 2 - 3 min. počkať, ale keď ide skôr a potom musím čakať 12min. je to blbé. Unás sa tiež používajú na kontrolu vodičov radiomajáky alebo v BA o niečom takom ani nevedia.
KLF: mám rád vodičov, ktorý nechodia zo zástavok skôr ako majú, lebo keď má meškanie dá sa tie 2 - 3 min. počkať, ale keď ide skôr a potom musím čakať 12min. je to blbé. Unás sa tiež používajú na kontrolu vodičov radiomajáky alebo v BA o niečom takom ani nevedia.
Andrej (Anndy008)
Ja by som to nezvaloval iba na vinu karos. Ja si myslim, ze kazdy bus, o ktory sa staraju tak ako u nas musi po 3-4ch rokoch prevadzky vyzerat ako hnoj a srot. Proste ked sa o vec nestaras, tak sa znici - to plati o vsetkom. Myslim si, ze o eliny sa staraju lepsie ako o busy, a tak to aj vyzera. Jasne, ze urcitu ulohu zohrava aj zivotnost vozidla a je jasne, ze elina ma vacsiu, ako bus - proste su tak konstruovane a za tie prachy (rozdiel v cene) ani nemozes chciet nieco ine.
Tym nechcem tvrdit, ze karosa je nejaky extra vyrobok - to nie je ani omylom. Ale ked sa o neho adekvatne staraju, tak nim moze byt, resp. aspon priemernym, ci nieco navyse.
A tiez si treba brat do uvahy technologicku vyspelost vozidla - ikac 280 je ovela mladsi (technologicky), ako karosa. To ako keby si chcel po najnovsom nakladaku aby vydrzal bez udrzby to co stara V3S, ktora bola konstruovana maximalne jenoducho - ram, listove pruziny motor a to je vsetko. Proste ak sa pri udrzbe nezohladnuje technologicky vyvoj spolocnosti, tak to tak dopadne, ako vidis u nas.