Reakcia na: intony #100269:
Všimni si ten rozpor medzi tým, že na jednej strane vie garantovať rýchly trolejbus a bus-pruhy pre neho a rozsiahlu sieť trolejbusov v Petržalke. Na druhej strane všetky možné posuny k lepšiemu pre električku ani z ďaleka nevidí tak optimisticky (preferencia, rýchlosť, vozidlá). Keď sa postaví NS do Petržalky, tak pochybujem, že ešte aj trolejbus sa bude tak rýchlo stavať. Hoc by som sa potešil ale určite ostatné MČ by hromžili ako napríklad Lamač, že roky čakajú na trolejbus alebo Koliba - Kramáre, druhá stopa na Patrónke, spojenie Dlhé diely - Slávičie údolie - nábrežie.
Marcelllooo
Stavebne konanie je v rezii magistratu mesta BA ako specialneho stavebneho uradu, co by bolo nech by bol navrhovatel ktokolvek iny a urobi presne tie iste ukony. Cize zase ziadne nove financne naklady nie su nutne.
A ten pomer je co som povedal: mesto zaplati a zorganizuje Safko - Bosakovu, ZSR zrealizuje trat cez Petrzalku. Projektova dokumentacia sa vyuzije ta, co je hotova a co si uviedol ako link v dalsom prispevku...
Re #100258 tr3mp: Ked si pozorne precitas, tak toto linkovanie (nech je akekolvek) prisiello ako podklad z magistratu, ktoru oni len spominaju (lebo musia). Ked si vsak pozries riesenie - uvidis slucku a ukoncenie na Safku... Ja som navrh toho risenia videl (zhodou okolnosti vcera poobede).
To je prave jeden z tych aspektov, ktore pomenuvam ako velke rizika: nejasnost a mlzenie okolo toho, co sa vlastne presne ide robit.