Reakcia na: Marcelllooo #99977:
„Pre efektivny dopravny system su iste linmity a ohranicenia ... Cas je jednym z nich. Doba 30 minut pre dostanie sa z lubovolneho konca mesta na druhy je maximalna doba pripustna pre NS v podmienkach Bratislavy“Ďalší nezmysel dopravného diletanta. Limity a ohraničenia sa nikdy neudávajú v časoch "odkiaľkoľvek kamkoľvek", ale v rýchlostiach (napr. priemerná cestovná rýchlosť). A limit 30 minút je nezmysel. Ak by si na ňom trval, znamenalo by to, že vlak ako NDS toto kritérium nespĺňa. Už dnes je súčet časov jazdy Devínska Nová Ves - Hlavná stanica a Hlavná stanica - Podunajské Biskupice 34 minút a po pridaní ďalších šiestich plánovaných zastávok narastie na 41-42 minút. Obdobne DNV - Hlavná stanica 17 min., Petržalka - Rusovce 10 min.; do limitu na úsek Hlavná stanica - Petržalka zostávajú 3 minúty, čo je čas tak na vrtuľník.
Emo
Električka bude mať (aspoň v začiatočnej fáze) samostatnú trať. Okrem toho, keby tam premával akýkoľvek iný NS, tak zvládnutie kapacity by bolo rovnako obtiažne až nemožné.
"Dalsi tvrdia ze je to vecou taktovania a synchronizacie - vlastne len tecnicko-organizacny detail. Magistrat ubezpecuje, ze to maju vyriesene."
Nie som síce odborník, ale osobne nesúhlasím. Stačí, keď Ti bude meškať jeden vlak (na železnici nič mimoriadne) a už budeš mať rozhodené aj električky. ?