V tej správe píšu, že Popradská bude uzavretá v úseku od Vrakunskej po Kazanskú, teda v úseku, kde MHD nechodí, z čoho mi vyplýva, že MHD sa táto výluka nebude týkať. Preto ma prekvapuje, prečo by mal cestujúcich o zmenených trasách autobusov SAD informovať DPB.
"spoje v smere z mesta premávajúce po Popradskej ulici zastavia na zastávke Cintorín Ružinov a následne z tejto cesty neodbočia na Popradskú ulicu, ale budú pokračovať po ceste ulice Svornosti."
No som zvedavy ako budu trolejbusy pokracovat po ulici Svornosti ?
"Podrobné informácie verejnosti poskytne Dopravných podnik mesta Bratislavy" A kedy? ?
Samozrejme podľa toho čo . Ja kupujem práve tie na PC, hudbu, nejaké drobnosti, ale aj notebooky, TV...som si všimol..keďže mi chodí pravidelne newsletter, že sú oveľa lacnejšie ako v obchodoch. Prednedávnom tam mali notebook s takými parametrami čo inde by som pod 600€ ani nezakopol a Alza o cca 35-40% lacnejšie...veci ako repráky, slúchadlá.. o tom je tiež sa škoda rozpisovať kde sa oplatia
ten Ftáčnik to zrazu berie všetko na ľahkú váhu a akosi je v opojení, že cez EÚ prachy to pôjde ako po másle ? to je snáď už trest od vyššej sily, že Bratislava vstupuje do druhého desaťročia s lajdákom a pokrytcom na poste primátora ? ?
odliadnuc od faktu ze dalsich 5 rokov sa bohuial na elektrickovej radiale ani len nezakopne, tak taky ranny vtip na piatok najnovsie co vypotil spevavec
. ja som profesiou projektovy manazer a taktiez inzinier kvality a auditor kvality. Z projektov, ktore som riadil mozete v Bratislave denne vyuzivat kamerovy dohlad krizovatiek pouzivany aj pri riadeni dopravy (televizny vystup je aj v dopravnom spravodajstve v niektorych televiziach), bezpecnostny system letiska BRatislava, Kosice a Poporad, Parkovaci navigacny system, doplnkove bezpecnostne znacenie v tuneloch v BA a pod.
kritiku je mozne vnimat dvomi sposobmi. ako neprajne sprdavanie a zdrbavanie a snahu o kladenie polien pod kolena...
ja preferujem pohlad z manazmentu kvality... kritika (hladanie chyb) je snaha o vylepsovanie, zabezpecenie trvaleho rastu a udrzatelnosti a pomoc tam, kde su este rezervy.
som ucastnikom konania pre stavby NS MHD na zaklade usmernenia Ministerstva vystavby z roku 2006. situacia je taka, ze su skupiny snaziace sa o moje obidenie a naopak su aj skupiny (ake pikantne slovko:) mna podporujuce. jedni aj druhi maju co poveat. pravda je vsak taka, ze prijate riesenie na urovni MDVaRR SR, BA VUC a mesta je to, co som pripravoval a presadzoval...
maj zľutovania s bláznami čo im mozog zatemňuje fakt, že "EÚ dáva financie" - toto akonáhle vybalíš na takýchto expertov, tak zaručene sa peniaze použijú na nejakú poriadnu kravinu!
keby nebol Záhradník populistický chruňo iba a kombajnista voličov, tak by mohol byť na Molecke prestupný terminál, celá L32 pod trolejou, alebo minimálne by bol hotový projekt na t-bus trať Botanická - Mlynská dolina - Patrónka a možno by sa aj L28 a 29 mohli točiť tam a šetrili by sa vzkm, pričom dopravu po nábreží z KV by istili električky.
Re #169302 Marek1978+Re #169301 neoBBRe #169300 Hug0: VW platí celú L92? Inak je ozaj pekná retardácia, že VW dokáže platiť tri L92 na/z zmeny, z toho posledná tretia je úplne zbytočná lebo vozí vzduch a tiež, že nevedia/nechcú spraviť medzi tými autobusmi trošku väčší odstup : 3 spoje behom 10min sú dobrá pejčovina, skôr by to bolo lepšie 3 spoje behom 15min. A tiež by bolo k veci vyslať tie spoje o 5min skôr, lebo už je zastávka narvaná a ľudia tam čakajú ako idioti do 22:20 na prvú L25 a 92 a druhá s treťou L92 sa dobiehajú už pri VW, lebo tá od Opletalovej vždy mešká a okrem toho by tá kĺbová z Opletalovej pobrala to čo vezie to sólo a ešte by si všetci posadali v kľude. Mimochodom v zime je to čakanie pod tým pseudoprísteškom ozaj "fajn" keď tam fúka jak na Sibíri, príp. tam leje, takže tá strecha iba tak na okrasu je fakt o hovne. A ďalšia ukážka demencie vo VW pri požiadavke na CP je L24. Vždy keď som ju potreboval chytiť v inú hodinu aby som sa dostal k starej bráne, tak som ju nechytil lebo som šiel na ňu ako keby šla x:17 a šla x:12 alebo šla až o 20-30min ? tu tiež nechápem, prečo nejde tam spraviť hodinový interval alebo zachádzky vybraných spojov L21, čo by ušetrilo zamestancom zbytočné vystupovanie, iba by sa daná L21 začínajúca pri novej bráne otočila cez obratisko pri starej bráne a pobrala tých čo čakajú na nástupišti L21.
Ta Filiálka je krok zpět a navíc pěkně drahý. Některé vlaky na hlavák jiné na Filiálku a přestp pro cestuící se zhorší. Kdby radši dali peníze na modernizaci současné železniční sítě, aby se to dalo použít pro hodně rychlé vlaky a nemělo to pomalé jízdy. Tak to bude účelnější a levnější navrh. Dálkovým vlakům je přeci jedno kudy tou Bratislavou pojedou, jestli mostem, tunelem a nebo pojedou jinudy. A tvrdit, že koleje pro budoucí "TGV a ICE" se budou používat i pro tramtrain, takto je teda fakt blud tisíciletí.
uz zachadzame pekne OT ale budiz, je len tvoja vec co sa tebe paci, osobne by som za retardaciu typu SAW nikdy nic neplatil, kukat take humusoviny nemusim ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.