Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.


Samozrejme podľa toho čo 😃. Ja kupujem práve tie na PC, hudbu, nejaké drobnosti, ale aj notebooky, TV...som si všimol..keďže mi chodí pravidelne newsletter, že sú oveľa lacnejšie ako v obchodoch. Prednedávnom tam mali notebook s takými parametrami čo inde by som pod 600€ ani nezakopol a Alza o cca 35-40% lacnejšie...veci ako repráky, slúchadlá.. o tom je tiež sa škoda rozpisovať kde sa oplatia
Reply on: aquila #169310:
znie to ako by bol čerstvo infikovaný prednáškami o motivovaní, bohatnutí a tímliderstve, ktoré boli celkom populárne v 90. rokoch
Reply on: AAA #169313:
v Dubravke v tychto dnoch vyznamnejsie opravili prechody pre chodcov na elektrickovej trati ?
Bude toto leto aj nejaká významnejšia oprava električkových tratí?
Inak keď treba šetriť, tak je fak potrebná L84 s 24min intervalom v sedle počas prázdnin? ?
Reply on: aquila #169310:
ten Ftáčnik to zrazu berie všetko na ľahkú váhu a akosi je v opojení, že cez EÚ prachy to pôjde ako po másle ? to je snáď už trest od vyššej sily, že Bratislava vstupuje do druhého desaťročia s lajdákom a pokrytcom na poste primátora ? ?
odliadnuc od faktu ze dalsich 5 rokov sa bohuial na elektrickovej radiale ani len nezakopne, tak taky ranny vtip na piatok 🙂 najnovsie co vypotil spevavec 😉

. ja som profesiou projektovy manazer a taktiez inzinier kvality a auditor kvality. Z projektov, ktore som riadil mozete v Bratislave denne vyuzivat kamerovy dohlad krizovatiek pouzivany aj pri riadeni dopravy (televizny vystup je aj v dopravnom spravodajstve v niektorych televiziach), bezpecnostny system letiska BRatislava, Kosice a Poporad, Parkovaci navigacny system, doplnkove bezpecnostne znacenie v tuneloch v BA a pod.

kritiku je mozne vnimat dvomi sposobmi. ako neprajne sprdavanie a zdrbavanie a snahu o kladenie polien pod kolena...

ja preferujem pohlad z manazmentu kvality... kritika (hladanie chyb) je snaha o vylepsovanie, zabezpecenie trvaleho rastu a udrzatelnosti a pomoc tam, kde su este rezervy.

som ucastnikom konania pre stavby NS MHD na zaklade usmernenia Ministerstva vystavby z roku 2006. situacia je taka, ze su skupiny snaziace sa o moje obidenie a naopak su aj skupiny (ake pikantne slovko:) mna podporujuce. jedni aj druhi maju co poveat. pravda je vsak taka, ze prijate riesenie na urovni MDVaRR SR, BA VUC a mesta je to, co som pripravoval a presadzoval...


http://bratislava.sme.sk/diskusie/dpl/16839407/Poslanci-suhlasia-s-Nosnym-systemom-integrovanej-dopravy.html
Reply on: m@rtin #169298:

Tie T6A5 by mohli byť aj výhodné ak sú v dobrom stave.
rozhodne by to bolo lepšie ako odporové T3.
Reply on: Ivan3 #169304:
maj zľutovania s bláznami čo im mozog zatemňuje fakt, že "EÚ dáva financie" - toto akonáhle vybalíš na takýchto expertov, tak zaručene sa peniaze použijú na nejakú poriadnu kravinu!
Reply on: Peter6607 #169293:
keby nebol Záhradník populistický chruňo iba a kombajnista voličov, tak by mohol byť na Molecke prestupný terminál, celá L32 pod trolejou, alebo minimálne by bol hotový projekt na t-bus trať Botanická - Mlynská dolina - Patrónka a možno by sa aj L28 a 29 mohli točiť tam a šetrili by sa vzkm, pričom dopravu po nábreží z KV by istili električky.

Re #169302 Marek1978+Re #169301 neoBBRe #169300 Hug0: VW platí celú L92? Inak je ozaj pekná retardácia, že VW dokáže platiť tri L92 na/z zmeny, z toho posledná tretia je úplne zbytočná lebo vozí vzduch a tiež, že nevedia/nechcú spraviť medzi tými autobusmi trošku väčší odstup : 3 spoje behom 10min sú dobrá pejčovina, skôr by to bolo lepšie 3 spoje behom 15min. A tiež by bolo k veci vyslať tie spoje o 5min skôr, lebo už je zastávka narvaná a ľudia tam čakajú ako idioti do 22:20 na prvú L25 a 92 a druhá s treťou L92 sa dobiehajú už pri VW, lebo tá od Opletalovej vždy mešká a okrem toho by tá kĺbová z Opletalovej pobrala to čo vezie to sólo a ešte by si všetci posadali v kľude. Mimochodom v zime je to čakanie pod tým pseudoprísteškom ozaj "fajn" keď tam fúka jak na Sibíri, príp. tam leje, takže tá strecha iba tak na okrasu je fakt o hovne. A ďalšia ukážka demencie vo VW pri požiadavke na CP je L24. Vždy keď som ju potreboval chytiť v inú hodinu aby som sa dostal k starej bráne, tak som ju nechytil lebo som šiel na ňu ako keby šla x:17 a šla x:12 alebo šla až o 20-30min ? tu tiež nechápem, prečo nejde tam spraviť hodinový interval alebo zachádzky vybraných spojov L21, čo by ušetrilo zamestancom zbytočné vystupovanie, iba by sa daná L21 začínajúca pri novej bráne otočila cez obratisko pri starej bráne a pobrala tých čo čakajú na nástupišti L21.
Reply on: Peter6607 #169279:
Ta Filiálka je krok zpět a navíc pěkně drahý. Některé vlaky na hlavák jiné na Filiálku a přestp pro cestuící se zhorší. Kdby radši dali peníze na modernizaci současné železniční sítě, aby se to dalo použít pro hodně rychlé vlaky a nemělo to pomalé jízdy. Tak to bude účelnější a levnější navrh. Dálkovým vlakům je přeci jedno kudy tou Bratislavou pojedou, jestli mostem, tunelem a nebo pojedou jinudy. A tvrdit, že koleje pro budoucí "TGV a ICE" se budou používat i pro tramtrain, takto je teda fakt blud tisíciletí.
Reply on: no.ev.di. #169265:
uz zachadzame pekne OT ale budiz, je len tvoja vec co sa tebe paci, osobne by som za retardaciu typu SAW nikdy nic neplatil, kukat take humusoviny nemusim ?
Reply on: neoBB #169301:
samozrejme. Aj L92, 26, 24
Reply on: Hug0 #169300:

moj zamestnavatel dotuje linku 25?
Reply on: neoBB #169299:
Sťažuj sa u zamestnávateľa.
ahoj viete mi povedat co ma spolocne linka 25 zo skolskymi prazdninami? z akeho dovodu ide len jeden spoj od vw rano o 6:20?
kto to vymislel? pracujuci lud sa musi tlacit v jednom buse ako v dobytciaku
http://praha.idnes.cz/prazsky-dopravni-podnik-se-chysta-rozprodat-stovky-starych-tramvaji-1ek-/praha-zpravy.aspx?c=A110707_1614802_praha-zpravy_ab

Neměla by Bratislava o něco zájem? Stačilo by sehnat vhodné podvozky třeba na T6.
Prodávat se bude:
60x T3M
220x T3SUCS
150x T6A5
Reply on: kecho #169296:
Jednak to tam nie je kvôli bezpečnosti, ale kvôli tomu, že tam boli zápchy z vedľajšieho smeru a keď by tam už ten pruh bol, aký by malo zmysel, aby to bol BUS pruh? Na moste nebývajú zápchy, zbytočne by to spomalilo premávku.
Reply on: 810zssk #169295:
takže podľa teba je lepšie, úspornejšie, rýchlejšie a menej kolízne najprv sa pred zábranou zaradiť do ľavého pruhu (ak ťa niekto pustí) a po prípoji z einsteinovej sa zase zaradiť do pravého, v ktorom si vlastne išiel predtým?
potom "je potrebný" na Novom moste? aj tam by sa predsa pravý pruh dal zatvoriť klemfixami, aby sa "doprava" spod mosta mohla "bezpečne" zaradiť...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.