Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #169344:
ja zas sa ospravedlňujem za ten dovetok s kabelkou, nepatrí to sem. Riešme radšej to, kde získať nejaké dôkazy o tom, ktoré mestá a na čo nahrabali od EÚ fondov ?
Reakcia na: no.ev.di. #169342:
OK, zrusil si ma ?
Reakcia na: 810zssk #169341:
ostatne zaujíma ťa nejaká osožná vec, alebo rýpanie do gramatiky po vzore "nedoknuteľnej laminátky dokonalej"?
Reakcia na: 810zssk #169341:
No ty fritéza moc nevyskakuj, tvoje používanie diakritiky je na nule! 5 dĺžňov a 3 mäkčene + 1 čiarka ? ktože sa má naučiť písať? Už len aby si napísal po vzore pokecových pipiek "xixixi", dať ti rúžovú kabelku do papŕč a môžeš baliť pupušov v tej tvoje Eurovee ?
Reakcia na: no.ev.di. #169332:
Pridavam sa k vyzve, ked uz si taky hejslovak tak sa nauc po slovensky, ty Europske.
Reakcia na: Sheep221 #169339:
nebolo by od veci keby sme začali zbierať info o možnosti financovania električky z fondov EÚ. Ako povedal S499.1023, tak západne mestá, ktoré sú na vyššej úrovni ako BA mohli financovať výstavbu/rekonštrukciu z fondov EÚ ako aj nákup nových vozidiel. To by znamenalo však nielen pre BA možnosť ale pre Žilinu, či Košice pri obnove vozového parku a oprave koľajovýc, či t-bus tratí. Som zvedavý, že ako by sa Ftáčnik potom tváril, lebo zjavne odkedy sadol na kreslo primátora a uplynuli tie 3-4 mesiace, tak si naňho dakto sadol a dobre ho ohol ? Ono tie vlaky na prepravu v rámci mesta niesú zlá vec, pre obyvateľov DNV by to bolo hotové lákadlo oproti takmer pol-hodinovej ceste v autobusoch bez klímy bez termoskiel a určite by aj Vajnory či Rača neostali chladné voči takejto možnosti, no chcelo by to viac zastávok pre vlaky v meste a nenamýšľať si, že nám tam bude behať tram-train v 4-5min intervale alebo, že sa ľudia pohrnú na vlaky ako na výpredaj v Carrefoure ?
Reakcia na: no.ev.di. #169333:
Hej ak sa tu za daco vyhodia peniaze to su vsetky tie plany a tvorba projektov na tieto nerealne riesenia v doprave. Mnoho veci ktore chceli nikdy neboli vhodne vymyslene a aj ked hej nikdy as nic neudialo.
Reakcia na: MiroBA #169331:
Skoda ale neda sa to, T3 ma ine podvozky aj s inym typom motorov a riadi ich zrychlovac. T6A5 je uz elektronicka. Dokonca ani neviem ako skonci ta kriza s kolesami pre T3 ked coraz viac suprav je rozpojenych.

A co sa tyka skody 06, ta by nebola des pre nase trate, ale nase trate by boli des pre nu asi. ?
Reakcia na: MatejBA #169336:
napíš Záhradníkovi list, že či to nepríde opraviť ?
Reakcia na: luky133 #169335:
to vies, uz nejsme "numero uno" ?
Ináč páči sa mi ako sa starajú o tú "testovaciu" informačnú tabuľku ešte z čias Záhradníka na Molecovej. Nefunguje už aj viac ako dva týždne a zastala akurát na informáciach, že príchod 133 o 1 minútu a 32 o 5 minút. Je preto sranda počúvať názory ľudí na zastávke, že 133 jazdí už celý deň? Dopravný podnik ma dobre nespoľahlivých vodičov keď už pred viac ako 5 minútami tu mala byť 133 a nedošla stále... ? Daný problém som aj nahlasoval na dispečing už týždeň dozadu a bolo mi odpovedané, že to prekontrolujú, ale ak som si dobre všimol predvčerom stále nefungovala... Nebolo by ju lepšie teda vypnúť keď už opraviť to nevedia? ?
Ešte dodám, že je maximálna hanba, ak ani na vybudovanie posraných zastávok sa nevieme zmôcť a zafinancovať to predbežne z EÚ fondov ? písalo sa o tých zastávkach už v roku 2007 ak nie aj skôr http://www.zelpage.cz/zpravy/4313

... a to ešte stále má niekto tú guráž nám vtĺkať do hlavy, že vlak/tram-train môže byť NS-MHD. S takýmto mizerným pokrytím zastávkami ani náhodou teda ?
O TEN-T ako ukazuje tento článok sa sníva od roku 2005 (minimálne) http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/000768-Zeleznice-chcu-s-europeniazmi-pod-Dunaj/

výsledok : ani meter kubický zeminy nebol prevezený, iba stanica a koľajisko na Filiálke viac chátrajú (keby ste napr. dnes odfotili koľajisko stanice Filiálka a ukázali ho na zraze železničiarov, mysleli by si, že vám šibe, keď im ukazujete pole s metrovou trávou) a možno je otázkou času, kedy zmizne aj tá jedna koľaj priecestia na Jarošovej. Mimochodom, keď sa ešte dávno menila trasa L198 kvôli zdržaniam na priecestiach, tak čo sa vtedy vozilo na Filiálku v takom množstve?
Reakcia na: MatejBA #169330:
S499.1023 spomínal kedysi, že ako je možné, že vyspelejšie Európske mestá než BA môžu financovať budovanie električkových tratí a nákup vozidiel z eurofondov. Na toto by bolo treba sa zavesiť a iniciovať u Figeľa nech toto preskúma a tlačí na to nech môže BA čepať peniaze pre električky z EÚ fondov a takisto aj KE, či iné mestá na obnovu trolejbusov.
Reakcia na: Sheep221 #169329:

Ja na mieste DPB by som nezaváhal ani nachvílku...vždy lepšie ako odporové T3.
Mňa napadlo, neviem teda čo sa to vôbec v skutočnosti dá, že podvozky by sa jednoducho získali zo súčasných vozov T3.
Či podvozok T3 nepasuje aj pod T6A5 ??
Reakcia na: Sheep221 #169329:
tak ono keby sa ForCity 15T urobila na 1000mm rozchod a pri velkej snahe nasich uradnikov, spravnom financnom toku a dobrej konstalacii hviezd, by sme mali nove elektricky ?

Inak ma tak napada, aky bol vysledok jazd Skody T06? Osvedcila sa, ci je to des pre nase trate?
Reakcia na: no.ev.di. #169328:
Urcite by s tym bolo spojenych viac nakladov, hlavne pre bratislavu tie uzkorozchodne podvozky to ano a v pripade kosic sice mensie naklady ale ajtak, muselo by sa daco vrazit do ich prepolovania. Cize sanca tam je ale bude to asi pracne. No ale ked sa nasi zamyslia nad ozaj dozivajucim vozovym parkom ktory preziva len vdaka modernizaciam najstrasich vozidiel, by tieto prazske boli pre nas dobrou volbou.
Reakcia na: Sheep221 #169327:
lenže keď ich kúpime tak stále musíme zohnať 1000mm podvozky a Rumunov a Bulharov či Poliakov to výjde lacnejšie ako nás, keďže oni tam majú skôr 1435 ako my.
Reakcia na: m@rtin #169298:
O tie T6tky mali zaujem vraj bulhari, rumuni, poliaci a este daky iny cize neviem ci sa dostanu aj do bratislavy alebo kosic. Ale ked jednu strelia za 100-150k tak to by sa dalo poriesit aj pre nas urcite daco. ?
Reakcia na: Ivan3 #169304:
dneska som zrovna bol na Filiálke, resp. som si prešiel časť pešo. Narazil som na nejakú už zjavne nepoužívanú koľaj, ktorej dĺžka bola skracovaná na 3x. Keďže som šiel od strany ako sa vlečková koľaj oddeľovala od trate na Filiálku, tak som videl prv ten klasický veľký betónový blok s nárazníkmi, za ním asi tak 20-30m ďalší starší, už iba s torzom koľajníc a potom cez otvorenú bránu, ktorá bola o 20m ďalej od toho druhého betónového bloku som videl, že koľaj kedysi pokračovala až do toho areálu. A tiež zaujímavý pohľad bol na koľaje pri OD Slimák. Kedysi priecestie na Jarošovej malo 4 koľaje tipujem, lebo jedna tam ostala ale ešte po ľavej strane (smer Filiálka - Predmestie) boli dve, ktoré pokračovali na nejakú nakládku, dnes je tam výkup surovín. Neskôr sa daľej od trate oddeľuje tretia vlečka do Figara, dnes Kraftu, ale tam sú naskladané kopy nejakých modrých kovových somarín a okolo toho je mreža, ktorá nemá pri vstupe koľajníc vôbec možnosť otvorenia, čiže tam s vlakom minimálne na teraz nepočítajú, všetko čokoládovňa vozí v kamiónoch. A po pravej strane koľaje smerom na Predmestie bola koľaj, ktorá bola asi iba, tak ako odstavná, zaslepená, lebo žiadnej stopy po výhybke neskôr nie, žeby sa spojila s traťou na Predmestie. Potom sú odmontované koľajnice na asi 50m úseku, na koľaji ktorá šla k nejakej nákladnej rampe a pri nej sú s odstupmi poukladané asi 3 veľké kopy po 2 stĺpy koľajníc. Samotné koľajisko v stanici nemalo vôbec význam fotiť, nakoľko by si o mne dakto myslel keby som fotku ukázal, že som idiot a fotím pole - t.j. koľaje v stanici vôbec nevidno, okrem jednej koľaje z celkových deväť! Priestor stanice som opustil cca ako je Tehelná, lebo v tom horku sa mi nechcelo ďalej putovať stanicou. Jediný potenciál, ktorý Filiálka možno ešte má, by bola nakládka, ale to by chcelo aspoň mierne upraviť a začať aspoň robiť Mn vlaky pre čokoládovňu, ak by bola na ich strane ochota, príp. pre iné prevádzky, ktoré tam naokolo sú, príp. tam ponúknúť firmám priestory na výrobu, či tam robiť prekládku. To by samozrejme chcelo zodpovednejšieho a ochotnejšieho prepravcu na železnici než je ZSSK Cargo ? Keď som čítal na stránke LTE, že o koľko dokázali skrátiť dobu prepravy oproti ZSSK Cargo, tak som myslel, že sa mi sníva.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.