Polovica z tebou popísaných vecí je predsa u nás bežný jav. Mne tam skôr chýbajú vychodené chodníčky, červeno-biele zábradlia, autá parkujúce kade-tade, desiatky reklamných pútačov... A tiež neviem čo je to za vizualizáciu, keď tam nie sú žiadne letiace vtáky a už vôbec nie balóny.
Dnes v rannej špičke som si vyskúšal L6 z KV až do centra a musím uznať (ako to tu už bolo písané), že je úplne zbytočné aby tam jazdili 29T a 30T. Počas celej cesty bolo v eline cca 15 až 20 ľudí, pričom na Molečke z cca 30 čakajúcich na zastávke nastúpili až 3. DPB by mal preto pochopiť, že pre L6 sú K2S ako stvorené. 29T a 30T by sa oveľa viac hodili na L8.
Zvarili to dobre, ale prasklo to o pár cm ďalej. Ináč je krásne vidno že konštruktér toho "autobusu" je rovnaký ako ten čo kreslil kĺbovú Karosu B741. Tie praskajúce tyče pri kĺbe som okrem Karosy B741 a SOR NB18 City nevidel.
Vy riešite hlúposti. Ale nikto si nevšimol, že:
- cyklisti jazdia v protismere,
- na priechode pre chodcov hrozí kolízia s cyklistami,
- v celom území chýba platné zvislé dopravné značenie v zmysle Vyhlášky MV SR 9/2009 Z. z.,
- chýbajú zastávkové označníky,
- chýbajú zastávkové majáčiky v zmysle Vyhlášky MDVRR SR 351/2010 Z. z.,
- chýba trakčné vedenie!!
- Slnko zapadá na juhu,
- tiene majú rôzny smer, niektorí ľudia nevrhajú tieň a
- niektorí ľudia majú zimné oblečenie, niektorí letné.
Tak myslím, že od začiatku bolo jasné, že v ich vízii nie je ani tak segregovaná rýchlodráha, ale skôr tradičná mestská električka dotvárajúca bulvár a pešiu zónu v širšom centre.
Navyše, v mieste toho oblúku trať križuje námestie pred SND, čiže široký priestor pre peších, tam by nebolo vhodné jazdiť nad cca 30 ani pri rovnej trati, podobne, ako napr. pri Kapucínskej, či Nám. SNP.
Skôr by ma zaujímalo, ako tú trať chcú priviesť na Košickú, ako robiť problém z jedného esíčka pred SND, keď už sa teda chceme baviť o detailoch vedenia trate (resp. nie je mi jasné vo všeobecnosti, ako bude riešený priestor severne od mrakodrapu, nejak sa tomu všetky vizualizácie vyhýbajú).
To je typický prejav stavu, keď má niekto vydanú licenciu, nechce o ňu prísť ale zároveň sa mu nehodí na nej aktuálne niečo prevádzkovať.
Mimochodom, nerozmýšľal si niekedy, že okrem mnohými odporúčaného kladenia offtopic otázok na príslušné fóra, by bolo fajn ich aj čítať? Vedomosti o dopravných systémoch, zabzar či papierových kľučkách by sa na teba lepili samé...
Ani som nevedel, že donedávna bolo vraj možné sa dostať priamym autobusom z Bratislavy do Mosonmagyaróváru... To načo sa zverejňuje taký CP kde je pri všetkých spojoch "nejde od 13.4.17 do 31.12.21"? http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102960_170413_53583.pdf Zaujímavé, že ten CP platí od 13. 4. 2017, ale na portal.cp.sk bol umiestnený až 21. 4. 2017.
Participoval som na jednom projekte, kde sa riešilo nové administratívno-správne členenie SR. Pri použití rôznych metód boli niektoré regióny veľmi stále. Platilo to aj pre Prievidzu, ale tá bola veľký rébus. Je to veľmi silné ekonomické centrum s vysokým populačným potenciálom (presne som narážal na ten Trenčín, ktorému konkuruje). Žiaľ, chýba mu väčšie zázemie a taktiež je to dopravne marginálny región. Problém sme mali ešte s Gemerom, ale tam bol opačný problém: veľké územie bez významného centra (podobne ako česká Vysočina). Tento problém zasahoval aj na neďaleký Abov, preto tam vlastne vznikol nezmyselný okres, ktorý nemá na svojom území okresné mesto ?
V Bernolákove sú 4 koľaje s nástupišťom, hoci 4. koľaj sa pre osobnú dopravu používa minimálne.
Každopádne zastavovanie EC v Galante/Šali namiesto iných staníc nemá nič s počtom koľají s nástupišťom (stačia dve), ale jednoducho s tým, že najpraktickejšie je vykonať prestup tam, kde rýchlik pravidelne zastavuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.