Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #233723:
Nemali by byť tie časy počítané na vozidlá idúce 5 km/h (napr. konské povozy)?
Reakcia na: ivanbuto #233723:
V priamom smere po Trnavskej je to dobré, ale v smere od Miletičovej bol nejaký problém. Ono sa to zvykne na priecestí rozkývať, takže či nebude problém skôr v tom.
Reakcia na: Solider #233709:
Kríženie Miletičova - Trnavská je už pár mesiacov v celkom dobrom stave, takže pomaly sa tam jazdí zbytočne (ale preverím si to a otestujem ho na 40 km/h po Trnavskej). Na zbiehavej výhybke by sa malo jazdiť do 20 km/h. Celý ten úsek sa dá relatívne v pohode prejsť, ale je pravda, že rýchlosť jazdy tbus z Miletičovej v medzičase nie je celkom zohľadnená.
Reakcia na: Unknown #233699:
To si veľký hrdina, že si zablokoval križovatku na 5 min.!
Reakcia na: Valec #233706:
Na viacerých križovatkách sa to deje.
Napr. pri Saleziánoch Tbus idúci po Miletičovej v smere na Trnavské mýto, tam sa stáva, že chodci majú zelenú, a Tbus sa ešte len blíži k priechodu, rovnako aj po Záhradníckej v smere na Karadžičovu, tam sa deje to isté.
Reakcia na: tomsch #233719:
Podľa príspevku mu situácia dovoľovala pokračovať za križovatkou v jazde. Situácia mu nedovoľovala pokračovať v jazde cez križovatku.

Takže asi bude chyba v porozumení textu. 😁
Reakcia na: Unknown #233699:
Zákon č. 8/2009 Z. z.Zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov
§ 20 Jazda cez križovatku
(3) Vodič nesmie vojsť na križovatku, ak mu situácia nedovoľuje pokračovať za križovatkou v jazde, takže by bol nútený zastaviť vozidlo na križovatke

Mozno ta to prekvapi, ale zelene svetlo na semafore ta neopravnuje vojst do krizovatky. Odporucam dostudovat.

Alebo to nabuduce napal priamo do trolejbusu plneho ludi. Ved si mal zelenu.
Reakcia na: Valec #233706:
Ja som to nemysele ako A alebo B ale že platí oboje.
Na Svantnerke aj Alexyho natieraju zabradlie na elektrickovych zastavkach
Reakcia na: Solider #233715:
Nie len možnostiam zhotoviteľa, ale aj prevádzkovým možnostiam dopravcu. Ak budú všetky dostupné autobusy jazdiť X5ku a stane sa niečo v trojuholníku na Krížnej, tak nebude čím robiť ZV na zvyšných troch radiálach (a zrejme ani na jedinej z nich).
Reakcia na: Valec #233714:
Chcel si napísať prispôsobí možnostiam jedného zhotoviteľa? 😛
Reakcia na: martinah #233713:
Nateraz nie, prioritu má Karloveská radiála a Rača. Americké nie je v havarijnom stave, takže termín sa prispôsobí možnostiam.
Reakcia na: Valec #233712:
slava, vie sa uz aj termin reko americkeho?
teraz cakat na samotne dodrzanie terminov a dufat, ze nebude meskanie velke
Reakcia na: martinah #233711:
Termín začiatku je v polovici apríla, len nie je ešte presne daný deň a preto ho nemá zmysel komunikovať na verejnosť.
Reakcia na: si #233708:
radim necitat moje prispevky 🙂

stale hovorim, fanusik mhd vs realny cestujuci, petrzalka mala predtym stabilne el spojenie, na ktore boli jej obyvatelia zvyknuti, cize vnimaju rozdiel citelnejsie, navyse, doteraz nie je znamy ziadny termin reko race, cize je to k tomu aj zbytocne, milionkrat spomenute

doplnam, mam za to, ze je cielom presvedcit ludi k pouzivanu mhd, spravit ju atraktivnejsou, nie odradzat ludi, sam si prikladom, ze mhd nereflektuje tvoje potreby a presiel si na auto, ano, pre uplnost, zrejme po zmene lokality prace
to nie je o par petrzalcanoch, odporucam citat aj inde diskusie, bol by si prekvapeny kolko ludi je s danou situaciou v pe nespokojnych, a pokial nie je finalne rozhodnute linkovanie, dovtedy sa budu ozyvat
argument, ze si zazival podobne situacie roky dozadu ludi do mhd nepritiahne, kazdy ma roznu mieru unosnosti dokedy vydrzi a potom sa na to vykasle a kupi si auto
Reakcia na: Unknown #233699:
Ako správny trubiroh by si trúbil na vozidlo v križovatke, ktoré sa ju snaží opustiť, ty si teda frajer 🙂
Reakcia na: S499.1023 #233704:
To kríženie od Miletičovej na Šancovú ľúbi vyhadzovať palice, prípadne vytrhávať hlavy, takže tam viacerí jazdia opatrnejšie. Tým pádom síce do tých druhých svetiel vojde tbus na voľno, ale počas jazdy v križovatke sa to rozsype a autá idúce od Zimáku už majú na voľno. Cez tú zbiehavú je to z odbočky a keďže je asymetrická, takže ani tam sa nedá letieť (oficiálne).
Reakcia na: martinah #233707:
v rokoch 2016-2019 som denne cestoval L3 z race do prace v centre (kamenne nam.) a nazad, neplanovanych vypadkov (auto v kolajisku, porucha vozidla, vypadok napajania a pod.) som za ten cas zazil spocitatelne na prstoch jednej ruky, takze to vyplakavanie niektorych petrzalcanov tu nad tym ze aka bola L1 spolahliva a L3 nie je mi tu uz zacina dost liezt na nervy...
Reakcia na: adam.adam #233688:
vidis ako sa to meni a kolki aj tu z diskuterov jazdia skor autami, vysvetluje mnohe
podobny trend vidiet vsade, aj u nas v praci, nielen na stranke fanusikov mhd, tych hardcore cestujucich je coraz menej, pri mhd okrem casu je dolezita aj jej spolahlivost
vysvetlovat v praci xy-krat dovod svojho meskania moze byt problem, svojho casu som mala sefa, ktory strhaval kazde vyraznejsie meskanie z pohyblivej zlozky mzdy, a viem si predstavit, ze mnoho ludi presedla do auta aj preto, aby obmedzilo tieto "mimoriadnosti", tie sa tazko odhaduju vopred a planovat rezervu rezervy je casovo narocne, nehovoriac o strese, hladani alternativ v danej chvili, atd., ak je system nastaveny zle (el z/d petrzalky, kde boli spociatku dve linky, neskor jedna spolahliva a teraz ruska ruleta), tak ludia prestupia do aut, uplne jedno, ci vyluku sposobila vyssia moc alias vypadok elektriny, alebo auto na kolaji, ak sa kumuluju, k tomu su caste meskania el/bus/tbus (dovod nedolezity), ktore komplikuju prestupy, tak mhd prestava byt prvou volbou, autom je to v tomto meste, napriek niektorym problemovym usekom, stale rychlejsie a spolahlivejsie

vodicak vlastnim cca 16-19 rokov, nespomeniem si uz presne, nebol by problem kupit auto, firma vlastni budovu aj s velkym parkoviskom, ale stale som nedospela do bodu, ze treba,
ked clovek denne cestuje mhd od detstva, svojim sposobom s nou zrastie a tazko by sa lucilo, plus som lemra, nechce sa mi riesit auto a vsetko okolo neho, miesto toho som to riesila logisticky, "rodena" petrzalka a lokalpatriot, cize pracu som tiez hladala v petrzalke, podnajom zvoleny blizko k praci, vlastne byvanie detto, ale s pridanim rychlo dostupnych prestupnych uzlov s ktorymi sa dostanem dalej kam treba, cize cestovanie v pohode, horsie je to s cestovanim do inych casti mesta
Reakcia na: S499.1023 #233704:
B (resp. 2) je podľa mňa správne. Rovnako si počínajú pod stanicou... električka aj chodci už majú zelenú, ale trolejbus od Pražskej ešte prechádza tom lepšom prípade zadnou časťou cez koľaje, v tom horšom ešte len vchádza do koľajiska. Tento rok som takéto situácie zažil až asi 5x.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.