Nie, o tom som nevedel. A teda tam sa na ňom tbus vozil?
Re #2019 5: Linkové vedenie potrebuje generálku. Takto jednoducho to nejde. V konkrétne Tvojom prípade preto, lebo:
a) dopravu cez zastávku Hronská okrešeš v rannej špičke z 6 na 2 spoje za hodinu, v sedle z 3 na 1 spoj za hodinu. Rozsah dopravy po Klimkovičovej okršeš vo väčšine časov na polovicu.
b) s existujúcimi vozmi takúto zmenu nedosiahneš, lebo L34 je jednoducho dlhšia a potrebuješ na ňu viac vozov.
Ale aj tak si myslím, že v zásade si rozumieme - menej liniek a hustejšie intervaly. Ale to by chcelo ozaj prestupnú tarifu, aby sme zapchali ústa furčianskym separatistom, čo vkuse vykrikujú, že oni MUSIA mať priamy spoj na stanicu.
Re #2022 Dispečer: Isteže mohla, ale načo by to robila? Možno samotnej L35 by to na vyťaženosti pomohlo, ale ľuďom z KVP by si veľmi nepomohol, lebo tí z Klimkovičovej chcú ísť predovšetkým na mesta a nie na Mier Tiež treba spomenúť, že súčasný počet vozov na Tvoj variant nestačí, takže by to chcelo navýšiť výpravu.
Ja som to nemyslel, že aké číslo bude mať SU 11. Chcel som len, či nechce DPMK nahradiť za Karosy C 734 Solarisami Valetta (SU11). A tie keby chcel tak by to bol najpravdepodobnejšie rad 61xx.
Toto nie je virtuálne fórum, takže písať k veci...
Čo sa týka ev. čísel, kĺbové autobusy obsadzujú rady 3xxx a 4xxx, konkrétne - 30xx Karosa B741, 31xx Karosa B744, 32xx Karosa B941, 40xx Ikarusy 280.10, 41xx Ikarusy 280.08 a .87, 42xx Ikarusy 280.87, 43xx Ikarusy 435 a 45xx TAM 272.
Takže ak by sa náhodou niekedy objavil nejaký Solaris Urbino 18, tak by pravdepodobne dostal radu 44xx alebo možno ešte 33xx. Prípadné Karosy B961 nie je problém začleniť v rámci Karos B941 (32xx), ktoré sú vlastne ich pokračovateľmi.
Čo sa týka prípadných Solaris Urbino 10 alebo 11, tak tu by prichádzala do úvahy široká škála číselných rád a uvažovať o nejakej konkrétnej je úplne zbytočné.
Zaujímalo by ma, čo sa skrýva pod tým "NIKDY VIAC". Z použitého slovíčka "viac" vyplýva, ako keby sme už nejaký SU 18 mali, ale ďalší nechceli. Už si sa aspoň v nejakom SU 18 viezol?!
Solaris Urbino 10 by som dal na 33 tiež, Solaris Urbino 12 na 13, 14, 15, 17, 20, 22, 23, 28, 29, 35, 36, Solaris Urbino 15 na 12, 16, 19, 23(možno), 30, 31, 34, 37, Solaris Urbino 18 na 18, 27, 32. ?
nesuhlasim s tebou aj tak 3501 jazdi na L36 aspon 2krat do tyzdna. A cez vikendy jazdi L36 napraskana a to chodi subezne s L27
Mimochodom dnes je na L12 3002(!!!)
Re #2007 Dispecer: Urbino 10-Akurat na L33, Urbino 12- To vyzera lepsie, ale urbino 18? NIKDY VIAC
okrem 6413 aj 6407, 6414 a 6418 nemaju CVR. Tak je to krajsie.
Videl som aj 5213. Mam pocit ze rano chodila na optime 6240 alebo 6281 ale niesom si isty
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Re #2019 5: Linkové vedenie potrebuje generálku. Takto jednoducho to nejde. V konkrétne Tvojom prípade preto, lebo:
a) dopravu cez zastávku Hronská okrešeš v rannej špičke z 6 na 2 spoje za hodinu, v sedle z 3 na 1 spoj za hodinu. Rozsah dopravy po Klimkovičovej okršeš vo väčšine časov na polovicu.
b) s existujúcimi vozmi takúto zmenu nedosiahneš, lebo L34 je jednoducho dlhšia a potrebuješ na ňu viac vozov.
Ale aj tak si myslím, že v zásade si rozumieme - menej liniek a hustejšie intervaly. Ale to by chcelo ozaj prestupnú tarifu, aby sme zapchali ústa furčianskym separatistom, čo vkuse vykrikujú, že oni MUSIA mať priamy spoj na stanicu.
Re #2022 Dispečer: Isteže mohla, ale načo by to robila? Možno samotnej L35 by to na vyťaženosti pomohlo, ale ľuďom z KVP by si veľmi nepomohol, lebo tí z Klimkovičovej chcú ísť predovšetkým na mesta a nie na Mier
Re #2023 Dispečer: Nekúpi.
Re #2024 Sarko: Podobné myšlienky prebehli po prečítaní daného príspevku aj mne.