Reakcia na: 5 #2033:
a) Uznávam, o tom ešte môžeme ďalej diskutovať. Nie som o tom celkom presvedčený, že po Klimkovičovej by nemal bus jazdiť, ale dajme tomu...
b) No podľa základných časov (L34 = 48´, L36 = 37´) je rozdiel medzi týmito linkami až 11 minút! A to nie je málo, keď zoberieš do úvahy, že doba na obrat je 22 minút jazdy + 2 minúty na vyrovnanie meškania, t.j. akoby 24 minút navyše. Takže BUDEŠ potrebovať vozidlo (vozidlá) navyše. Nie, ja principiálne nie som proti Tvojmu návrhu (normálne rozmýšľam, že sa mi aj páči), len mi nepíš, že pričlenenie všetkých spojov L36 k L34 zvládneš s tým istým počtom vozidiel. Lebo nezvládneš.
Re #2032 Dopravák: Zrejme v Košiciach nemáte dosť opisovačov evidenčných čísiel.
Sarko
Čo sa týka ev. čísel, kĺbové autobusy obsadzujú rady 3xxx a 4xxx, konkrétne - 30xx Karosa B741, 31xx Karosa B744, 32xx Karosa B941, 40xx Ikarusy 280.10, 41xx Ikarusy 280.08 a .87, 42xx Ikarusy 280.87, 43xx Ikarusy 435 a 45xx TAM 272.
Takže ak by sa náhodou niekedy objavil nejaký Solaris Urbino 18, tak by pravdepodobne dostal radu 44xx alebo možno ešte 33xx. Prípadné Karosy B961 nie je problém začleniť v rámci Karos B941 (32xx), ktoré sú vlastne ich pokračovateľmi.
Čo sa týka prípadných Solaris Urbino 10 alebo 11, tak tu by prichádzala do úvahy široká škála číselných rád a uvažovať o nejakej konkrétnej je úplne zbytočné.