Reakcia na: Dispecer #2018:
Nie, o tom som nevedel. A teda tam sa na ňom tbus vozil?Re #2019 5: Linkové vedenie potrebuje generálku. Takto jednoducho to nejde. V konkrétne Tvojom prípade preto, lebo:
a) dopravu cez zastávku Hronská okrešeš v rannej špičke z 6 na 2 spoje za hodinu, v sedle z 3 na 1 spoj za hodinu. Rozsah dopravy po Klimkovičovej okršeš vo väčšine časov na polovicu.
b) s existujúcimi vozmi takúto zmenu nedosiahneš, lebo L34 je jednoducho dlhšia a potrebuješ na ňu viac vozov.
Ale aj tak si myslím, že v zásade si rozumieme - menej liniek a hustejšie intervaly. Ale to by chcelo ozaj prestupnú tarifu, aby sme zapchali ústa furčianskym separatistom, čo vkuse vykrikujú, že oni MUSIA mať priamy spoj na stanicu.
Re #2022 Dispečer: Isteže mohla, ale načo by to robila? Možno samotnej L35 by to na vyťaženosti pomohlo, ale ľuďom z KVP by si veľmi nepomohol, lebo tí z Klimkovičovej chcú ísť predovšetkým na mesta a nie na Mier
Tiež treba spomenúť, že súčasný počet vozov na Tvoj variant nestačí, takže by to chcelo navýšiť výpravu.Re #2023 Dispečer: Nekúpi.
Re #2024 Sarko: Podobné myšlienky prebehli po prečítaní daného príspevku aj mne.
Sarko
Čo sa týka ev. čísel, kĺbové autobusy obsadzujú rady 3xxx a 4xxx, konkrétne - 30xx Karosa B741, 31xx Karosa B744, 32xx Karosa B941, 40xx Ikarusy 280.10, 41xx Ikarusy 280.08 a .87, 42xx Ikarusy 280.87, 43xx Ikarusy 435 a 45xx TAM 272.
Takže ak by sa náhodou niekedy objavil nejaký Solaris Urbino 18, tak by pravdepodobne dostal radu 44xx alebo možno ešte 33xx. Prípadné Karosy B961 nie je problém začleniť v rámci Karos B941 (32xx), ktoré sú vlastne ich pokračovateľmi.
Čo sa týka prípadných Solaris Urbino 10 alebo 11, tak tu by prichádzala do úvahy široká škála číselných rád a uvažovať o nejakej konkrétnej je úplne zbytočné.