Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #2027:

a) Pokiaľ viem, na Klimkovičovej ul. sa s MHD pôvodne vôbec nerátalo. Myslím si, že väčšina tamojších panelákov je v pešej dostupnosti k Iskre, či zastávkam na Lechkého a Tr.KVP. O Hronskej by som povedal to isté, zastávky Hodonínska, Sokolovská, Kino Družba nie sú až tak ďaleko. Zastávky na Klimkovičovej i Hronská teda z môjho pohľadu nie sú strategické a nemyslím, že by na nich musela byť dodržaná súčasná ponuka spojov.
b) Rozdiel medzi L34 a 36 je 9 min., to až taký veľký rozdiel zasa nie je. Rezerv je aj dnes dosť...napr. taká L32A do Maše...no aký to má význam?
Prídem domov, že skočím na dispečérské fórum, že čo dnes jazdilo a čo sa nedozviem... Množstvo príspevkov a totálne od veci... Nechápem...Dispečér, tbus, TA, hneď vedľa je DISKUSNÉ FÓRUM, preto neviem prečo TU riešite aké Soplarisy budú v Ke.... ? ? ? ? ?
Ďakujem!
6407 na L17...aj s hlásením zastávok ?
Nejaky inteligent dnes sice vypravil 517 (btw stale nehlasiacu zastavky) na L9, ale na uplne inu sluzbu ako je v CP...*sigh*
Reakcia na: Vladimír #2027:
Dispečer, samozrejme, ako obvykle, blúzni. V Budapešti nemajú žiadny Soplaris Trotlíno 18, jeden sa tam chvíľu skúšal. Majú objednaných 45 ks Trotlín 12 Ganz. Posielam Ti do mailu tabuľku Soplarisov Drátolezných existujúcich aj plánovaných.
Reakcia na: Vladimír #2027:
Presne ako Ty si mi zobral stručný príspevok, ktorý mal znieť -"Nekúpi.", ale podvedome som vedel, že na to odpovieš. 🙂
Reakcia na: Dispecer #2018:
Nie, o tom som nevedel. A teda tam sa na ňom tbus vozil?

Re #2019 5: Linkové vedenie potrebuje generálku. Takto jednoducho to nejde. V konkrétne Tvojom prípade preto, lebo:
a) dopravu cez zastávku Hronská okrešeš v rannej špičke z 6 na 2 spoje za hodinu, v sedle z 3 na 1 spoj za hodinu. Rozsah dopravy po Klimkovičovej okršeš vo väčšine časov na polovicu.
b) s existujúcimi vozmi takúto zmenu nedosiahneš, lebo L34 je jednoducho dlhšia a potrebuješ na ňu viac vozov.

Ale aj tak si myslím, že v zásade si rozumieme - menej liniek a hustejšie intervaly. Ale to by chcelo ozaj prestupnú tarifu, aby sme zapchali ústa furčianskym separatistom, čo vkuse vykrikujú, že oni MUSIA mať priamy spoj na stanicu.

Re #2022 Dispečer: Isteže mohla, ale načo by to robila? Možno samotnej L35 by to na vyťaženosti pomohlo, ale ľuďom z KVP by si veľmi nepomohol, lebo tí z Klimkovičovej chcú ísť predovšetkým na mesta a nie na Mier 🙂 Tiež treba spomenúť, že súčasný počet vozov na Tvoj variant nestačí, takže by to chcelo navýšiť výpravu.

Re #2023 Dispečer: Nekúpi.

Re #2024 Sarko: Podobné myšlienky prebehli po prečítaní daného príspevku aj mne.
Reakcia na: Sarko #2025:
Ja som to nemyslel, že aké číslo bude mať SU 11. Chcel som len, či nechce DPMK nahradiť za Karosy C 734 Solarisami Valetta (SU11). A tie keby chcel tak by to bol najpravdepodobnejšie rad 61xx.
Reakcia na: Dispecer #2015:
Toto nie je virtuálne fórum, takže písať k veci...

Čo sa týka ev. čísel, kĺbové autobusy obsadzujú rady 3xxx a 4xxx, konkrétne - 30xx Karosa B741, 31xx Karosa B744, 32xx Karosa B941, 40xx Ikarusy 280.10, 41xx Ikarusy 280.08 a .87, 42xx Ikarusy 280.87, 43xx Ikarusy 435 a 45xx TAM 272.

Takže ak by sa náhodou niekedy objavil nejaký Solaris Urbino 18, tak by pravdepodobne dostal radu 44xx alebo možno ešte 33xx. Prípadné Karosy B961 nie je problém začleniť v rámci Karos B941 (32xx), ktoré sú vlastne ich pokračovateľmi.

Čo sa týka prípadných Solaris Urbino 10 alebo 11, tak tu by prichádzala do úvahy široká škála číselných rád a uvažovať o nejakej konkrétnej je úplne zbytočné.
Reakcia na: tbus #2013:
Zaujímalo by ma, čo sa skrýva pod tým "NIKDY VIAC". Z použitého slovíčka "viac" vyplýva, ako keby sme už nejaký SU 18 mali, ale ďalší nechceli. Už si sa aspoň v nejakom SU 18 viezol?!
Čo si myslíte, kúpi DPMK a.s. Solaris Urbino 11 ????? ?
Reakcia na: 5 #2019:
A 35 mohla by zaskakovať 36 na trase Madridská - OD Mier a Sokolovská - Kláštor, no ale jedna úprava trate predsa len bude!?

Linka 35 Trasa:Madridská - Nadchod - ... - Sokolovská - ( ? new) Hronská - Hodonínska - Diamantová - Most { - Poliklinika - Miestny úrad - Húskova - Kláštor

{ - jednosmerná zastávka (zastavuje všetky odchody z konečnej Kláštor)
?( new) - začiatok novej časti trasy
Reakcia na: eMareq #2010:
reklamu ma len prvýx 10 CNG-čiek
Reakcia na: tbus #2012:
odkedy máme 6418 ? ? ?
Reakcia na: tbus #2013:
Mám aj iné riešenie.
1. Zrušiť L36.
2. Posilniť interval L34 na 7-8 ráno v špičke, 10 popoludní v špičke, 15 v sedle.
Reakcia na: Vladimír #2017:
Vieš, že Solaris Trolino 18 majú aj v Budapešti???? ?
Reakcia na: tbus #2013:
"...ale urbino 18? NIKDY VIAC"

A koľkožeto tých Urbín 18 máte, že ste dospeli k presvedčeniu, že nikdy viac?

Ak autor príspevku istú dobu pobudol v Poľsku alebo pobaltských krajinách, kde Urbina 18 jazdia, ospravedlňujem sa.
Reakcia na: Dispecer #2015:
To naco telo solarisov prepanajana
Ev.čísla poliakov (SU) budú:
Solaris Urbino 10 (Keby sa kúpili): 5701 - 5710 (10 ks)
Solaris Urbino 12 : 5501 - 5528 (28 ks)
Solaris Urbino 15 : 3501 - 3554 (54 ks)
Solaris Urbino 18 (Keby sa kúpili): 3701 - 3715 (15 ks) ?
Reakcia na: tbus #2013:
Solaris Urbino 10 by som dal na 33 tiež, Solaris Urbino 12 na 13, 14, 15, 17, 20, 22, 23, 28, 29, 35, 36, Solaris Urbino 15 na 12, 16, 19, 23(možno), 30, 31, 34, 37, Solaris Urbino 18 na 18, 27, 32. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.